Jeg har fået en ny mailadresse.
-
Dette indlæg er slettet!
-
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup
Kæft det er sejt!!(Altså, det ved du jo godt, jeg siger det nok mest for mig selv, så jeg også kan være sej)
-
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup Sådan! Jeg fik ny e-mailadresse for et år siden, og jeg finder stadig noget at skifte en gang i mellem. Det værste er nok familien - jeg får aldrig min mor til at skrive til den nye adresse
🤭 -
@MThaastrup
Kæft det er sejt!!(Altså, det ved du jo godt, jeg siger det nok mest for mig selv, så jeg også kan være sej)
Dette indlæg er slettet! -
@MThaastrup Sådan! Jeg fik ny e-mailadresse for et år siden, og jeg finder stadig noget at skifte en gang i mellem. Det værste er nok familien - jeg får aldrig min mor til at skrive til den nye adresse
🤭Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup @oz1sej det gode ved at skifte e-mail er at det ikke er svært, det kræver bare en overvindelse at komme i gang. Tillykke med det svære første skridt
jeg har også stadig mails der kommer til min gamle mail her et par år senere, men kun ganske få. Nogle steder kan man ikke skifte mail på sin konto fx..... -
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup Ja - jeg fandt for eksempel først forleden ud af, at jeg stadig manglede min a-kasse.
-
@MThaastrup @oz1sej det gode ved at skifte e-mail er at det ikke er svært, det kræver bare en overvindelse at komme i gang. Tillykke med det svære første skridt
jeg har også stadig mails der kommer til min gamle mail her et par år senere, men kun ganske få. Nogle steder kan man ikke skifte mail på sin konto fx.....@CarstenBoll @MThaastrup Ha - det har taget to måneder og involveret tre medarbejdere hos Salling Group at jeg ville ændre email i min Netto-app

-
@CarstenBoll @MThaastrup Ha - det har taget to måneder og involveret tre medarbejdere hos Salling Group at jeg ville ændre email i min Netto-app

@oz1sej @MThaastrup det er når de bruger email som bruger-ID. Dumt at bruge noget der kan og vil ændre sig som unik identifier.
-
@CarstenBoll @MThaastrup Ha - det har taget to måneder og involveret tre medarbejdere hos Salling Group at jeg ville ændre email i min Netto-app
Dette indlæg er slettet!
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup @CarstenBoll Tak, det er godt at vide nu bagefter

-
@MThaastrup @CarstenBoll Tak, det er godt at vide nu bagefter
Dette indlæg er slettet!
Du skal endelig ikke stresse, se det som en low priority maintenance-opgave at flytte konti. Tag dem i det tempo de kommer ind

-
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup Det -er- et totalt uoverskueligt projekt at skifte mailadresse, så et skift om dagen synes jeg er mega-sejt!
Jeg havde en 5-6 google mailadresser og jeg er sgu ikke ude af dem alle endnu
-
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup Det kan godt være du er marginalt efter gennemsnittet herinde (men det er jeg ikke en gang sikker på du er), men jeg tror stadig du er milevidt foran gennemsnittet i Danmark. @folfdk
-
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup Hatten af for en-to om dagen. Jeg er begyndt at oprette profiler nye steder og hente apps, men gik i stå ved at skulle flytte. Det kommer ...
-
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup Jeg mener du er en godt og lysende eksempel for flertallet af danskere. Det er selvfølgelig lidt ærgeligt, at du kan opnå den titel bare ved at gøre mere end intet. Men uanset håber jeg flere følger dit eksempel.
-
@MThaastrup Det -er- et totalt uoverskueligt projekt at skifte mailadresse, så et skift om dagen synes jeg er mega-sejt!
Jeg havde en 5-6 google mailadresser og jeg er sgu ikke ude af dem alle endnu
@svedigtype @MThaastrup @folfdk
man kan også købe sit eget domæne, og købe en service med email.
Ja, det koster lidt, men så kan man oprette adresser til forskellige formål og til børn osv.
Jeg har haft kramse.dk siden 2001-09-27 og forventer ikke at "skifte email adresse" resten af livet. hlk@kramse.dk
-
@svedigtype @MThaastrup @folfdk
man kan også købe sit eget domæne, og købe en service med email.
Ja, det koster lidt, men så kan man oprette adresser til forskellige formål og til børn osv.
Jeg har haft kramse.dk siden 2001-09-27 og forventer ikke at "skifte email adresse" resten af livet. hlk@kramse.dk
@kramse @svedigtype @MThaastrup @folfdk
Jeg har proton med eget domæne, og prøver at registrere med en mail på det domæne. Så hvis jeg vil skifte email en anden gang så skal jeg bare skifte til et sted der tillader egne domæner og behøver ikke ændre i mine konti.