spørsmålet er ikke hvorfor.
-
@JosteinSN Ta av mössan så stirrar de inte på skägget.

@wimi
er du gal 🫣 -
@wimi
er du gal 🫣@JosteinSN Och kom ihåg - pics or it didn't happen!

-
spørsmålet er ikke hvorfor. spørsmålet er hvordan unngå alle blikkene på bussen ( karneval på skolen. femteklasse stemte over det og endte opp med rosa skjegg og grønt hår)
@JosteinSN har de aldrig sett en man med stil förr??? 5/5
️ -
M malte@radikal.social shared this topic
-
@JosteinSN har de aldrig sett en man med stil förr??? 5/5
️@maria tror heller det er jeg som aldri har sett meg med stil

-
spørsmålet er ikke hvorfor. spørsmålet er hvordan unngå alle blikkene på bussen ( karneval på skolen. femteklasse stemte over det og endte opp med rosa skjegg og grønt hår)
@Jostein Sand Nilsen Synes det er kledelig, jeg! De stirrer nok fordi de er misunnelige! -
@JosteinSN Vil du være sød at efterlade lidt cool til os andre?
-
This post did not contain any content. -
@JosteinSN stakkars...
-
This post did not contain any content.
@JosteinSN Du ser litt ut som skurken i en lavbudsjettsskrekkfilm med den kombinasjonen der

-
-
@JosteinSN Du ser litt ut som skurken i en lavbudsjettsskrekkfilm med den kombinasjonen der

@gaski det aner meg at det var meningen...
-
@JosteinSN Slike gutter det vil gamle Norge ha!
(Aka: du er jo steintøff jo :))
-
@JosteinSN friday vibe