Jeg hyggede mig i påsken med at lave nogle bots, der poster på Bluesky.
-
Er man hyppig koncertgænger, kan man på @scene.aggemam.dk holde sig opdateret om nye koncerter fra Live Nation og All Things Live. #ddkultur
Forbrugerombudsmandens pressemeddelelser kan nu følges på
@forbrugerombudsmanden.aggemam.dk. -
Forbrugerombudsmandens pressemeddelelser kan nu følges på
@forbrugerombudsmanden.aggemam.dk.Fagbladet Folkeskolen skriver om skole og uddannelse. Kom med tilbage på skolebænken på
@folkeskolen.aggemam.dk – #skolechat -
Fagbladet Folkeskolen skriver om skole og uddannelse. Kom med tilbage på skolebænken på
@folkeskolen.aggemam.dk – #skolechatMan kan nu læse om afgørelser fra en række nævn under Styrelsen for Patientklager på @patientklager.aggemam.dk.
-
Man kan nu læse om afgørelser fra en række nævn under Styrelsen for Patientklager på @patientklager.aggemam.dk.
Ankestyrelsen fører tilsyn med, at kommuner og regioner overholder loven. Deres tilsynsudtalelser kan følges på @ankestyrelsen.aggemam.dk.
-
Ankestyrelsen fører tilsyn med, at kommuner og regioner overholder loven. Deres tilsynsudtalelser kan følges på @ankestyrelsen.aggemam.dk.
I tillæg til @paragraf20 kan man nu også følge med i spørgsmål til ministre fra Folketingets udvalg. Modsat § 20-spørgsmål, der handler om ministerens holdning, er udvalgsspørgsmålene ofte mere faktuelle.
Der bliver stillet rigtig mange spørgsmål, så jeg har lavet en bot pr. udvalg. >>
-
I tillæg til @paragraf20 kan man nu også følge med i spørgsmål til ministre fra Folketingets udvalg. Modsat § 20-spørgsmål, der handler om ministerens holdning, er udvalgsspørgsmålene ofte mere faktuelle.
Der bliver stillet rigtig mange spørgsmål, så jeg har lavet en bot pr. udvalg. >>
RE: https://mstdn.dk/@aggemamdk/116806252009002724
Her er en oversigt.