Jg har været en smule deprimeret den her vinter når jeg har handlet i supermarkedet.
-
Jg har været en smule deprimeret den her vinter når jeg har handlet i supermarkedet. Nu jeg tænker over det, startede det faktisk i sommers. Midt i agurketid en, hvor det burde bugne med lokale grøntsager, kunne jeg kun finde råvarer fra Spanien i mit lokale supermarked. Jeg er begyndt at spise dårligere. Min kost er blevet mindre varieret. Så i dag har jeg meldt mig ind i KBHFF og det føles allerede enormt rart. Jeg glæder mig til at hente min første pose og få lilla lokalproducerade gulerødder
-
Jg har været en smule deprimeret den her vinter når jeg har handlet i supermarkedet. Nu jeg tænker over det, startede det faktisk i sommers. Midt i agurketid en, hvor det burde bugne med lokale grøntsager, kunne jeg kun finde råvarer fra Spanien i mit lokale supermarked. Jeg er begyndt at spise dårligere. Min kost er blevet mindre varieret. Så i dag har jeg meldt mig ind i KBHFF og det føles allerede enormt rart. Jeg glæder mig til at hente min første pose og få lilla lokalproducerade gulerødder
@malte Er så privilegeret at have råd til frugt og grønt fra Aarstiderne. Når jeg ind imellem er nødsaget til at købe det i supermarkedet, er det nærmest et chok, hvor smagløst og trist det er. Og ja, ikke engang dansk i højsæsonen.
-
@malte
Jeg vil rigtigt gerne noget lignende. Vil du dele din overvejelser omkring, hvorfor du lige har valgt KBHFF? -
@malte du kan godt glæde dig til både poserne og løssalgene! Det er det hele værd
-
@malte
Jeg vil rigtigt gerne noget lignende. Vil du dele din overvejelser omkring, hvorfor du lige har valgt KBHFF?@lillenicx Det var den løsning hvor jeg lettest kunne komme tæt på lokale producenter i min hverdag. Så kriteriet er afhentningsstedet primært. En af lokalafdelingerne ligger bogstaveligt talt på min arbejdsplads og jeg skulle ærlig talt have gjort det noget før. Jeg har også lært i dag at en anden producent jeg kender har afhentning i mit nabolag, så det ville være mit andetvalg.