I går fandt vi en skøn vietnamesisk restaurant på Hufelandstrasse (hyggelig, hyggelig gade, der skal vi tilbage i dagslys).
-
I går fandt vi en skøn vietnamesisk restaurant på Hufelandstrasse (hyggelig, hyggelig gade, der skal vi tilbage i dagslys). Vi fik mango lassi til maden og se lige!
Mango lassi med latte art: lassi art! 🤩
-
I går fandt vi en skøn vietnamesisk restaurant på Hufelandstrasse (hyggelig, hyggelig gade, der skal vi tilbage i dagslys). Vi fik mango lassi til maden og se lige!
@tanyakaroli nu vil jeg også til Berlin

-
@tanyakaroli Kunne du overhovedet få dig selv til at drikke den?

-
@tanyakaroli Kunne du overhovedet få dig selv til at drikke den?

@fanden Ja, uden tøven

Utroligt nok holdt den formen helt til slut -
@tanyakaroli nu vil jeg også til Berlin

@klgn Her er så skønt!
-
@klgn Her er så skønt!
@tanyakaroli jeg har indtil nu forgæves forsøgt at lokke familien derned. Synes, det er så fed en ny
-
@tanyakaroli jeg har indtil nu forgæves forsøgt at lokke familien derned. Synes, det er så fed en ny
@klgn Der er jo SÅ meget for familier også! Gode legepladser alle steder, børne- og teenagevenlige museer, gåafstand til mangt og meget. Sig fra mig at de skal prioritere det!
-
@klgn Der er jo SÅ meget for familier også! Gode legepladser alle steder, børne- og teenagevenlige museer, gåafstand til mangt og meget. Sig fra mig at de skal prioritere det!
@tanyakaroli vi var der for 10 år siden, da børnene var små. Jeg tænker, det nok skal lykkes