Folkens, @DanmarkSkifter har planlagt et meetup-arrangement i Århus i marts.
-
Jeg er ikke sikker på, hvor bred en vifte der er brug for - men der er brug for nogen med viden og nysgerrighed til at være med til at tovholde og afholde.
Er der nogen af jer, eller har I forslag til nogen på Århus-kanten (eller med nysgerrighed til at være mobile), der kunne inspireres af og inspirere med at være aktiv i et @DanmarkSkifter -event? -
Jeg er ikke sikker på, hvor bred en vifte der er brug for - men der er brug for nogen med viden og nysgerrighed til at være med til at tovholde og afholde.
Er der nogen af jer, eller har I forslag til nogen på Århus-kanten (eller med nysgerrighed til at være mobile), der kunne inspireres af og inspirere med at være aktiv i et @DanmarkSkifter -event?@mjj Der kommer lige lidt ekstra info her:
*I Skiftecaféen hjælper vi kun med de skift, der har været fokus på i forbindelse med kampagnen Danmark Skifter. Det er altså ikke påkrævet, at du selv har skiftet det hele. Vigtigst er, at du kan hjælpe andre med at komme i gang. Dokk1 sørger for at der er printet skiftekits, du kan læne dig op ad.
Skiftecaféens åbningstid er: 14.00 - 17.00
Tag fat i os på info@digitalstemme.dk, hvis du vil være frivillig!
-
A anderslund@expressional.social shared this topic
F folfdk@helvede.net shared this topic
S simonjust@mstdn.dk shared this topic
-
Er der nogen af jer, eller har I forslag til nogen på Århus-kanten (eller med nysgerrighed til at være mobile), der kunne inspireres af og inspirere med at være aktiv i et @DanmarkSkifter -event?@mjj @DanmarkSkifter Jeg er frisk på at hjælpe i Århus. Er fra Billund. Er selv næsten igennem det meste, men bliver ugentligt mibdet om nye ting som manglet

-
@mjj @DanmarkSkifter Jeg er frisk på at hjælpe i Århus. Er fra Billund. Er selv næsten igennem det meste, men bliver ugentligt mibdet om nye ting som manglet

@karstensommer Prik @DanmarkSkifter på info@digitalstemme.dk - så samler de sammen på støttende kræfter.
-
T tokeriis@helvede.net shared this topic