Okay, det er ikke fint højtbelagt smørrebrød.
-
Men jeg synes faktisk, at det her improviserede (læs: Hov! De æg havde jeg glemt, dem må jeg hellere få brugt) ristede rugbrød klarer sig meget godt alligevel.
-
Men jeg synes faktisk, at det her improviserede (læs: Hov! De æg havde jeg glemt, dem må jeg hellere få brugt) ristede rugbrød klarer sig meget godt alligevel.
"Hov, har jeg det i køleskabet, det må jeg hellere lige få brugt"
Er en af mine yndlingsbeskæftigelserAnekdote:
Da jeg studerede i Aarhus borde jeg i Gellerupparken med to andre, den ene havde job et sted hvor de sorterede frugt og grønt til levering til supermarked. Nogle gange var f.eks en gulerod i en pose rådden og så blev den "kasseret". Det kasse de kunne medarbejdere så tage med hjem ved fyraften. Så vi havde nogle gange en masse! -
"Hov, har jeg det i køleskabet, det må jeg hellere lige få brugt"
Er en af mine yndlingsbeskæftigelserAnekdote:
Da jeg studerede i Aarhus borde jeg i Gellerupparken med to andre, den ene havde job et sted hvor de sorterede frugt og grønt til levering til supermarked. Nogle gange var f.eks en gulerod i en pose rådden og så blev den "kasseret". Det kasse de kunne medarbejdere så tage med hjem ved fyraften. Så vi havde nogle gange en masse!@folfdk Det må have givet en masse gode, spontane mad-løsninger