I denne uge er #EnGodTing for mig at jeg er inde og se Jeppe på Bjerget i det kongelige teater, å han snakke' synnejysk!
-
I denne uge er #EnGodTing for mig at jeg er inde og se Jeppe på Bjerget i det kongelige teater, å han snakke' synnejysk!
-
@folfdk Åh, den har jeg aldrig set opført!
-
@folfdk den så jeg også! Og jeg tror en del kjøwenhavnere havde problemer med at forstå Jeppe.
-
@folfdk den så jeg også! Og jeg tror en del kjøwenhavnere havde problemer med at forstå Jeppe.
Jeg havde heldigvis ikke de store problemer
-
@folfdk Oh ja! Den her uge har været en bedre-end-jeg-kunne-drømme-om start på at være selvstændig ude ved min første kunde og en fredag som husalf - har nået op- og nedtagning af vasketøj samt indkøb og opstart af ciabatta-agtig madbrød til den kartoffel/porresuppe vi kører med i aften, når sviger-niecen kigger forbi hos @svedigtype. #EnGodTing