Jeg forlod den sidste flok sommerfestdeltagere for godt en halv time siden og tillod mig at skrive en sms til en af kollegerne om de måske kunne stille lidt af den tiloversblevne mad på køl så det kan spises i morgen (og så sendte jeg en lille grædesmi...
-
Jeg forlod den sidste flok sommerfestdeltagere for godt en halv time siden og tillod mig at skrive en sms til en af kollegerne om de måske kunne stille lidt af den tiloversblevne mad på køl så det kan spises i morgen (og så sendte jeg en lille grædesmiley over at min bøtte med dessert var forsvundet i oprydningen).
Hun har lige sendt mig disse billeder
️
-
Jeg forlod den sidste flok sommerfestdeltagere for godt en halv time siden og tillod mig at skrive en sms til en af kollegerne om de måske kunne stille lidt af den tiloversblevne mad på køl så det kan spises i morgen (og så sendte jeg en lille grædesmiley over at min bøtte med dessert var forsvundet i oprydningen).
️
-
️
@tanyakaroli Dejlig kollega!
-
@Camlarsch de er så skønne!
Jeg brugte næsten en time sammen med vores tidligere administrationschef på at udforske hvordan alle kældrene under KUA hænger sammen. Han hyggede sig vist gevaldigt over at have så begejstret et publikum med som mig -
@tanyakaroli Dejlig kollega!
@jesper_linnet jeg har de bedste kolleger