Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. I dag har jeg været i mit barndomshjem og hente nogle ting, som jeg har arvet fra min mor.

I dag har jeg været i mit barndomshjem og hente nogle ting, som jeg har arvet fra min mor.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
19 Indlæg 8 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

    @infonauten det er simpelthen også et skønt område. En af de ferier, jeg tænker tilbage på med største glæde er den uge, vi havde ved Fåborg for 11 år siden.

    infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
    infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
    infonauten@helvede.net
    wrote sidst redigeret af
    #9

    @klgn der er bare virkeligt dejligt. Jeg kommer fra lidt længere nordpå, men holder også virkelig meget af Faaborg-egnen.

    klgn@expressional.socialK 1 Reply Last reply
    0
    • infonauten@helvede.netI infonauten@helvede.net

      @klgn der er bare virkeligt dejligt. Jeg kommer fra lidt længere nordpå, men holder også virkelig meget af Faaborg-egnen.

      klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
      klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
      klgn@expressional.social
      wrote sidst redigeret af
      #10

      @infonauten generelt er der så mange skønne steder herhjemme, som vi burde markedsføre meget bedre. Måske ville det få folk til at overveje, om sommerferien partout skal gå udenlands.

      tanyakaroli@expressional.socialT 1 Reply Last reply
      0
      • infonauten@helvede.netI infonauten@helvede.net

        @tokeriis @SorenMRiis jeg giver gerne en guidet tour af barndomslandet ved lejlighed. Eller peger i nogle gode retninger.

        sorenmriis@helvede.netS This user is from outside of this forum
        sorenmriis@helvede.netS This user is from outside of this forum
        sorenmriis@helvede.net
        wrote sidst redigeret af
        #11

        @tokeriis @infonauten Jeg kan guide på Nordøstfyn og Thyholm, hvor mine forældre voksede op og hvor jeg var på ferier 1-2 uger hvert sted hver sommer… Så det er vel logisk, jeg voksede op næsten præcist midt imellem.

        tokeriis@helvede.netT 1 Reply Last reply
        0
        • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

          @infonauten generelt er der så mange skønne steder herhjemme, som vi burde markedsføre meget bedre. Måske ville det få folk til at overveje, om sommerferien partout skal gå udenlands.

          tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
          tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
          tanyakaroli@expressional.social
          wrote sidst redigeret af
          #12

          @klgn @infonauten Enig! Jeg vil så gerne opdage flere af de fine, fine steder der er i Danmark ♥️

          klgn@expressional.socialK 1 Reply Last reply
          0
          • infonauten@helvede.netI infonauten@helvede.net

            I dag har jeg været i mit barndomshjem og hente nogle ting, som jeg har arvet fra min mor.

            Og altså, når jeg kommer kørende og kan se ud over Sydvestfyn, føler jeg mig hjemme på en måde, jeg ikke gør andre steder. Det landskab bor i mig og jeg kan mærke landet, når jeg er der. Tror ikke jeg flytter tilbage nogensinde, men det er en vild følelse. Jeg er altid helt stille bagefter, blikket vendt indad og indstillet på uendeligt.

            pms@cupoftea.socialP This user is from outside of this forum
            pms@cupoftea.socialP This user is from outside of this forum
            pms@cupoftea.social
            wrote sidst redigeret af
            #13

            @infonauten ❤️. min hjemegn er der ikke mere. Der er regnet for meget kvælstof ned i sandet. Jeg besøger ind imellem blødenhale på Læsø i stedet.

            infonauten@helvede.netI 1 Reply Last reply
            0
            • pms@cupoftea.socialP pms@cupoftea.social

              @infonauten ❤️. min hjemegn er der ikke mere. Der er regnet for meget kvælstof ned i sandet. Jeg besøger ind imellem blødenhale på Læsø i stedet.

              infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
              infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
              infonauten@helvede.net
              wrote sidst redigeret af
              #14

              @pms åh nej, det gør mig ondt for dig.

              1 Reply Last reply
              0
              • tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

                @klgn @infonauten Enig! Jeg vil så gerne opdage flere af de fine, fine steder der er i Danmark ♥️

                klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                klgn@expressional.social
                wrote sidst redigeret af
                #15

                @tanyakaroli @infonauten vi har haft to bilferier i udlandet, nu gider vi ikke det mere, vi bliver hjemme. Ikke dermed sagt, vi aldrig skal udenlands, men næppe om sommeren. Måske vi frekventerer Tyskland, hvis vi er ved grænsen

                tanyakaroli@expressional.socialT 1 Reply Last reply
                0
                • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

                  @tanyakaroli @infonauten vi har haft to bilferier i udlandet, nu gider vi ikke det mere, vi bliver hjemme. Ikke dermed sagt, vi aldrig skal udenlands, men næppe om sommeren. Måske vi frekventerer Tyskland, hvis vi er ved grænsen

                  tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
                  tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
                  tanyakaroli@expressional.social
                  wrote sidst redigeret af
                  #16

                  @klgn I år tager vi en kort tur til Polen, men ellers bare staycation. (Jeg skal så også på konference i Montpellier den kommende uge, så der får jeg rigeligt med varme - 36 grader på torsdag 🥵). @infonauten

                  klgn@expressional.socialK mthaastrup@helvede.netM 2 Replies Last reply
                  0
                  • sorenmriis@helvede.netS sorenmriis@helvede.net

                    @tokeriis @infonauten Jeg kan guide på Nordøstfyn og Thyholm, hvor mine forældre voksede op og hvor jeg var på ferier 1-2 uger hvert sted hver sommer… Så det er vel logisk, jeg voksede op næsten præcist midt imellem.

                    tokeriis@helvede.netT This user is from outside of this forum
                    tokeriis@helvede.netT This user is from outside of this forum
                    tokeriis@helvede.net
                    wrote sidst redigeret af
                    #17

                    @SorenMRiis @infonauten Jeg var faktisk tæt på at starte vandreturen for nogle uger siden i bakkerne der nord for Assens. Men det endte så med at blive Møn.

                    1 Reply Last reply
                    0
                    • tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

                      @klgn I år tager vi en kort tur til Polen, men ellers bare staycation. (Jeg skal så også på konference i Montpellier den kommende uge, så der får jeg rigeligt med varme - 36 grader på torsdag 🥵). @infonauten

                      klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                      klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                      klgn@expressional.social
                      wrote sidst redigeret af
                      #18

                      @tanyakaroli @infonauten vi er også på staycation, mest af hensyn til vores mexicaner, som kommer hjem mandag.
                      Men vi får en amerikansk pige logerende fra august til november, så vi skal et eller andet med hende i efterårsferien

                      1 Reply Last reply
                      0
                      • tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

                        @klgn I år tager vi en kort tur til Polen, men ellers bare staycation. (Jeg skal så også på konference i Montpellier den kommende uge, så der får jeg rigeligt med varme - 36 grader på torsdag 🥵). @infonauten

                        mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                        mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                        mthaastrup@helvede.net
                        wrote sidst redigeret af mthaastrup@helvede.net
                        #19

                        @tanyakaroli @klgn @infonauten
                        Jeg har også mest planlagt staycation, bl.a. med ringridning i Sønderborg og at bruge vores årskort.

                        Så kom jeg så til at købe en ferie relativt spontant, så det bliver sikkert varmt, alt for solfyldt for en rødhåret (dog et sted, der kører under 30 grader normalt, også lige nu - og lavere luftfugtighed end her).
                        - men mit barn skulle gerne få et af sine store ønsker i livet opfyldt på turen: Delfinsafari

                        1 Reply Last reply
                        0
                        Svar
                        • Svar som emne
                        Login for at svare
                        • Ældste til nyeste
                        • Nyeste til ældste
                        • Most Votes


                        • Log ind

                        • Har du ikke en konto? Tilmeld

                        • Login or register to search.
                        Powered by NodeBB Contributors
                        Graciously hosted by data.coop
                        • First post
                          Last post
                        0
                        • Hjem
                        • Seneste
                        • Etiketter
                        • Populære
                        • Verden
                        • Bruger
                        • Grupper