Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. I dag har jeg været i mit barndomshjem og hente nogle ting, som jeg har arvet fra min mor.

I dag har jeg været i mit barndomshjem og hente nogle ting, som jeg har arvet fra min mor.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
19 Indlæg 8 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • infonauten@helvede.netI infonauten@helvede.net

    @klgn der er bare virkeligt dejligt. Jeg kommer fra lidt længere nordpå, men holder også virkelig meget af Faaborg-egnen.

    klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
    klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
    klgn@expressional.social
    wrote sidst redigeret af
    #10

    @infonauten generelt er der så mange skønne steder herhjemme, som vi burde markedsføre meget bedre. Måske ville det få folk til at overveje, om sommerferien partout skal gå udenlands.

    tanyakaroli@expressional.socialT 1 Reply Last reply
    0
    • infonauten@helvede.netI infonauten@helvede.net

      @tokeriis @SorenMRiis jeg giver gerne en guidet tour af barndomslandet ved lejlighed. Eller peger i nogle gode retninger.

      sorenmriis@helvede.netS This user is from outside of this forum
      sorenmriis@helvede.netS This user is from outside of this forum
      sorenmriis@helvede.net
      wrote sidst redigeret af
      #11

      @tokeriis @infonauten Jeg kan guide på Nordøstfyn og Thyholm, hvor mine forældre voksede op og hvor jeg var på ferier 1-2 uger hvert sted hver sommer… Så det er vel logisk, jeg voksede op næsten præcist midt imellem.

      tokeriis@helvede.netT 1 Reply Last reply
      0
      • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

        @infonauten generelt er der så mange skønne steder herhjemme, som vi burde markedsføre meget bedre. Måske ville det få folk til at overveje, om sommerferien partout skal gå udenlands.

        tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
        tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
        tanyakaroli@expressional.social
        wrote sidst redigeret af
        #12

        @klgn @infonauten Enig! Jeg vil så gerne opdage flere af de fine, fine steder der er i Danmark ♥️

        klgn@expressional.socialK 1 Reply Last reply
        0
        • infonauten@helvede.netI infonauten@helvede.net

          I dag har jeg været i mit barndomshjem og hente nogle ting, som jeg har arvet fra min mor.

          Og altså, når jeg kommer kørende og kan se ud over Sydvestfyn, føler jeg mig hjemme på en måde, jeg ikke gør andre steder. Det landskab bor i mig og jeg kan mærke landet, når jeg er der. Tror ikke jeg flytter tilbage nogensinde, men det er en vild følelse. Jeg er altid helt stille bagefter, blikket vendt indad og indstillet på uendeligt.

          pms@cupoftea.socialP This user is from outside of this forum
          pms@cupoftea.socialP This user is from outside of this forum
          pms@cupoftea.social
          wrote sidst redigeret af
          #13

          @infonauten ❤️. min hjemegn er der ikke mere. Der er regnet for meget kvælstof ned i sandet. Jeg besøger ind imellem blødenhale på Læsø i stedet.

          infonauten@helvede.netI 1 Reply Last reply
          0
          • pms@cupoftea.socialP pms@cupoftea.social

            @infonauten ❤️. min hjemegn er der ikke mere. Der er regnet for meget kvælstof ned i sandet. Jeg besøger ind imellem blødenhale på Læsø i stedet.

            infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
            infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
            infonauten@helvede.net
            wrote sidst redigeret af
            #14

            @pms åh nej, det gør mig ondt for dig.

            1 Reply Last reply
            0
            • tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

              @klgn @infonauten Enig! Jeg vil så gerne opdage flere af de fine, fine steder der er i Danmark ♥️

              klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
              klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
              klgn@expressional.social
              wrote sidst redigeret af
              #15

              @tanyakaroli @infonauten vi har haft to bilferier i udlandet, nu gider vi ikke det mere, vi bliver hjemme. Ikke dermed sagt, vi aldrig skal udenlands, men næppe om sommeren. Måske vi frekventerer Tyskland, hvis vi er ved grænsen

              tanyakaroli@expressional.socialT 1 Reply Last reply
              0
              • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

                @tanyakaroli @infonauten vi har haft to bilferier i udlandet, nu gider vi ikke det mere, vi bliver hjemme. Ikke dermed sagt, vi aldrig skal udenlands, men næppe om sommeren. Måske vi frekventerer Tyskland, hvis vi er ved grænsen

                tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
                tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
                tanyakaroli@expressional.social
                wrote sidst redigeret af
                #16

                @klgn I år tager vi en kort tur til Polen, men ellers bare staycation. (Jeg skal så også på konference i Montpellier den kommende uge, så der får jeg rigeligt med varme - 36 grader på torsdag 🥵). @infonauten

                klgn@expressional.socialK mthaastrup@helvede.netM 2 Replies Last reply
                0
                • sorenmriis@helvede.netS sorenmriis@helvede.net

                  @tokeriis @infonauten Jeg kan guide på Nordøstfyn og Thyholm, hvor mine forældre voksede op og hvor jeg var på ferier 1-2 uger hvert sted hver sommer… Så det er vel logisk, jeg voksede op næsten præcist midt imellem.

                  tokeriis@helvede.netT This user is from outside of this forum
                  tokeriis@helvede.netT This user is from outside of this forum
                  tokeriis@helvede.net
                  wrote sidst redigeret af
                  #17

                  @SorenMRiis @infonauten Jeg var faktisk tæt på at starte vandreturen for nogle uger siden i bakkerne der nord for Assens. Men det endte så med at blive Møn.

                  1 Reply Last reply
                  0
                  • tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

                    @klgn I år tager vi en kort tur til Polen, men ellers bare staycation. (Jeg skal så også på konference i Montpellier den kommende uge, så der får jeg rigeligt med varme - 36 grader på torsdag 🥵). @infonauten

                    klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                    klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                    klgn@expressional.social
                    wrote sidst redigeret af
                    #18

                    @tanyakaroli @infonauten vi er også på staycation, mest af hensyn til vores mexicaner, som kommer hjem mandag.
                    Men vi får en amerikansk pige logerende fra august til november, så vi skal et eller andet med hende i efterårsferien

                    1 Reply Last reply
                    0
                    • tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

                      @klgn I år tager vi en kort tur til Polen, men ellers bare staycation. (Jeg skal så også på konference i Montpellier den kommende uge, så der får jeg rigeligt med varme - 36 grader på torsdag 🥵). @infonauten

                      mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                      mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                      mthaastrup@helvede.net
                      wrote sidst redigeret af mthaastrup@helvede.net
                      #19

                      @tanyakaroli @klgn @infonauten
                      Jeg har også mest planlagt staycation, bl.a. med ringridning i Sønderborg og at bruge vores årskort.

                      Så kom jeg så til at købe en ferie relativt spontant, så det bliver sikkert varmt, alt for solfyldt for en rødhåret (dog et sted, der kører under 30 grader normalt, også lige nu - og lavere luftfugtighed end her).
                      - men mit barn skulle gerne få et af sine store ønsker i livet opfyldt på turen: Delfinsafari

                      1 Reply Last reply
                      0
                      Svar
                      • Svar som emne
                      Login for at svare
                      • Ældste til nyeste
                      • Nyeste til ældste
                      • Most Votes


                      • Log ind

                      • Har du ikke en konto? Tilmeld

                      • Login or register to search.
                      Powered by NodeBB Contributors
                      Graciously hosted by data.coop
                      • First post
                        Last post
                      0
                      • Hjem
                      • Seneste
                      • Etiketter
                      • Populære
                      • Verden
                      • Bruger
                      • Grupper