Jeg er totalt typen, der skal vide alt på forhånd, planlægge alle detaljer.
-
@MThaastrup @fyfor Ja, fuldstændig mening. Vi bruger samme strategi i min familie. Det helt store spørgsmål er, hvornår er doser for store?
Der lød din beskrivelse som noget jeg ville kalde stor.
Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
@fyfor @MThaastrup @asbjornn hvor er det sejt!
️ for ikke at give dine traumer videre, det er smadder hårdt arbejde.
Jeg er selv lidt af en kaos pilot mht rejser, men er gift med en rejseplanlægger og har fået 50% rejseplanlægger børn. Det var voldsomt for dem at tage et år til Australien hvor det eneste vi viste da flyet lettede var hvor jeg skulle arbejde og hvor vi skulle sove de første 14 dage mens vi organiserede alt andet. Den oplevelse var skelsættende for planlæggerbarnet, som har kunne bruge oplevelsen til lettere at springe ud i sine drømme.Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup @fyfor Aha. En stærk backup plan

Det bruger vi også rigtig meget. Faktisk nok vores vigtigste værktøj, når grænse skal skubbes lidt. -
@MThaastrup @fyfor Aha. En stærk backup plan

Det bruger vi også rigtig meget. Faktisk nok vores vigtigste værktøj, når grænse skal skubbes lidt.Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup du er så sej!
-
@MThaastrup du er så sej!
Dette indlæg er slettet!
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup God ferie!

-
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup Ha, der holdt jeg jul i 2012. Dejligt område, som inde i turistområderne har helt specielle eksil-skandinaviske og -britiske enklaver.
-
@MThaastrup Ha, der holdt jeg jul i 2012. Dejligt område, som inde i turistområderne har helt specielle eksil-skandinaviske og -britiske enklaver.
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup Det lyder fremragende uanset. Have en god solkystferie!
-
@MThaastrup Det lyder fremragende uanset. Have en god solkystferie!
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup Der bor min svigerfar! Hvis du ser to søde, ældre mænd gå tur med en lille hund, så hils dem fra mig 🥰
(Og nyd ferien!) -
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup same. Jeg håber at du / I kan være i det og nyde jeres ferie

-
@MThaastrup Der bor min svigerfar! Hvis du ser to søde, ældre mænd gå tur med en lille hund, så hils dem fra mig 🥰
(Og nyd ferien!)Dette indlæg er slettet! -
@MThaastrup same. Jeg håber at du / I kan være i det og nyde jeres ferie

Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup this is the way!
-
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup lyder behageligt ikke-stressede
️ fortsat god ferie! -
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup Modigt! Jeg ville ikke kunne være i min krop for overtænkning af det ukendte