Fra min sofa kan jeg se køerne, som er på græs ude i engene.
-
Fra min sofa kan jeg se køerne, som er på græs ude i engene. Når jeg tager kikkerten, kan jeg se, at nogle af dem ligger, nogle af dem står, nogle af dem spiser, og nogle af dem går. Få ting i hele den vide verden gør mig så rolig og grundglad som køer. Og i eftermiddags, da vi ind imellem regnbygerne gik engene rundt, kunne jeg lugte køerne derude. Så er jeg så tryg.
-
Fra min sofa kan jeg se køerne, som er på græs ude i engene. Når jeg tager kikkerten, kan jeg se, at nogle af dem ligger, nogle af dem står, nogle af dem spiser, og nogle af dem går. Få ting i hele den vide verden gør mig så rolig og grundglad som køer. Og i eftermiddags, da vi ind imellem regnbygerne gik engene rundt, kunne jeg lugte køerne derude. Så er jeg så tryg.
Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup Der er mange kompromiser i det, mange svære ting også, men de gode ting er også virkelig gode
️ Køer trækker altid alting op! -
@MThaastrup Der er mange kompromiser i det, mange svære ting også, men de gode ting er også virkelig gode
️ Køer trækker altid alting op!Dette indlæg er slettet! -
Fra min sofa kan jeg se køerne, som er på græs ude i engene. Når jeg tager kikkerten, kan jeg se, at nogle af dem ligger, nogle af dem står, nogle af dem spiser, og nogle af dem går. Få ting i hele den vide verden gør mig så rolig og grundglad som køer. Og i eftermiddags, da vi ind imellem regnbygerne gik engene rundt, kunne jeg lugte køerne derude. Så er jeg så tryg.
@IbenChristiane Køer er vildt afstressende.
Allerede som teenager fandt jeg ud af, at jeg fandt ro i at sætte mig lige udenfor indhegningen og kigge på køerne mens de gjorde hvad køer nu gør: tygger drøv, bøvser og slikker sig i næsen.
Så er en smule misundelig over at du har så nem adgang. -
@IbenChristiane Køer er vildt afstressende.
Allerede som teenager fandt jeg ud af, at jeg fandt ro i at sætte mig lige udenfor indhegningen og kigge på køerne mens de gjorde hvad køer nu gør: tygger drøv, bøvser og slikker sig i næsen.
Så er en smule misundelig over at du har så nem adgang.@hellebelle til gengæld er der masser af andet, jeg ikke har nem adgang til. Op og ned.
-
Dette indlæg er slettet!
Dette indlæg er slettet!