#Fredagsbog starter tidligt.
-
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup Pyha, nu er jeg helt forpustet! Det var noget af en bunke på en uge

-
@MThaastrup Pyha, nu er jeg helt forpustet! Det var noget af en bunke på en uge
Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup Det lyder som en helt perfekt for jer begge to
Jeg blev bare lidt forpustet, fordi jeg ikke læser lige så hurtigt. -
@MThaastrup Det lyder som en helt perfekt for jer begge to
Jeg blev bare lidt forpustet, fordi jeg ikke læser lige så hurtigt.Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup Det må man sige!
️
-
@MThaastrup Det må man sige!
️
Dette indlæg er slettet!
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup Sult efter skønlitteratur er en god beskrivelse. Det er hårdt at undvære den, når der ikke er tid eller overskud til den.
-
Dette indlæg er slettet!
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup Kender!
Camilla ,14 år: De skal ikke bestemme, at jeg skal slukke lyset. Camilla, 53 år: Jeg læser bare lige et kapitel til, før jeg slukker. Samme resultat.NB: Jeg opfatter det som sundt af og til at ignorere pligtfølelsen. Så må man jo deale med omkostningerne dagen efter ...
Måske har du tid til en powernap? -
@MThaastrup Kender!
Camilla ,14 år: De skal ikke bestemme, at jeg skal slukke lyset. Camilla, 53 år: Jeg læser bare lige et kapitel til, før jeg slukker. Samme resultat.NB: Jeg opfatter det som sundt af og til at ignorere pligtfølelsen. Så må man jo deale med omkostningerne dagen efter ...
Måske har du tid til en powernap?Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup Haha, sådan er voksenlivet. Go' tur! Du sover nok godt i nat.
-
Dette indlæg er slettet!
Minder mig om dengang jeg *næsten* nåede at læse en Harry Potter bog (der lige var udkommet og som jeg havde lånt mig til) på vej hjem fra en bilferie til Italien.
Good times

Det er altså fedt at læse noget man bare flyver igennem på den måde. -
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup øj SotR er altså også virkelig god! Jeg græd mig gennem mange af kapitlerne (lidt nemmere med lydbog)
-
Minder mig om dengang jeg *næsten* nåede at læse en Harry Potter bog (der lige var udkommet og som jeg havde lånt mig til) på vej hjem fra en bilferie til Italien.
Good times

Det er altså fedt at læse noget man bare flyver igennem på den måde.Dette indlæg er slettet!