Hvor er det altså fantastisk vejr i dag!
-
Vi har blå himmel, frost, solskin OG tåge, der er lidt is på vandet, rådyrene springer rundt og fuglene flyver i formation.
Desuden har jeg været til morgendans og jeg er nærmest lykkelig lige i dette øjeblik
-
Vi har blå himmel, frost, solskin OG tåge, der er lidt is på vandet, rådyrene springer rundt og fuglene flyver i formation.
Desuden har jeg været til morgendans og jeg er nærmest lykkelig lige i dette øjeblik
Og nu er jeg desværre nødt til at opdatere min laptop, og imens kan jeg ikke andet end at glo ud af vinduet. Jeg håber virke at det er rigtigt at det tager 20 minutter.
-
Og nu er jeg desværre nødt til at opdatere min laptop, og imens kan jeg ikke andet end at glo ud af vinduet. Jeg håber virke at det er rigtigt at det tager 20 minutter.
Det gjorde det ikke
️
-
Det gjorde det ikke
️
@ondekvinde "Ca 5 minutter tilbage"
To timer efter:
"Ca 6 minutter tilbage" -
@ondekvinde "Ca 5 minutter tilbage"
To timer efter:
"Ca 6 minutter tilbage"@infonauten Totalt upålideligt
-
@infonauten Totalt upålideligt
Jeg kom tilbage fra ferie i mandags.
Tjekkede med vilje efter opdateringer, så det var ordnet.
Ingen opdateringer.Gik i gang med arbejdet, og efter 6 minutter:
"Din computer skal opdateres og organisationen tvinger en genstart om en time, du kan også genstarte nu"
-
Jeg kom tilbage fra ferie i mandags.
Tjekkede med vilje efter opdateringer, så det var ordnet.
Ingen opdateringer.Gik i gang med arbejdet, og efter 6 minutter:
"Din computer skal opdateres og organisationen tvinger en genstart om en time, du kan også genstarte nu"
@folfdk @ondekvinde jeg er SÅ taknemmelig over at jeg selv administrerer min computer. Der er nogle fordele ved at arbejde et lille sted.