Jeg kan lige ikke huske nu, hvem det var, der lovede mig, at blomsterne i mit lille bed ved vejen nok skulle komme snart.
-
Jeg kan lige ikke huske nu, hvem det var, der lovede mig, at blomsterne i mit lille bed ved vejen nok skulle komme snart. Nu er de ved at være her. Og jøsses, jeg elsker dem. Så smukke!
-
Jeg kan lige ikke huske nu, hvem det var, der lovede mig, at blomsterne i mit lille bed ved vejen nok skulle komme snart. Nu er de ved at være her. Og jøsses, jeg elsker dem. Så smukke!
@IbenChristiane WOW! Hvor er de bare fine
-
M mthaastrup@helvede.net shared this topic
-
@IbenChristiane WOW! Hvor er de bare fine
@MThaastrup jaaaaah, jeg er så benovet over dem - og vild med dem.
-
@MThaastrup jaaaaah, jeg er så benovet over dem - og vild med dem.
@IbenChristiane Hvad er det for en?
-
@IbenChristiane Hvad er det for en?
@MThaastrup det er dahlia. De er utroligt smukke, lige dem her.
-
@MThaastrup det er dahlia. De er utroligt smukke, lige dem her.
@IbenChristiane Jeg kender dem af navn, men har ingen erfaring med dem, andet end at jeg synes at huske, at de plantes som rodknolde. Enig, de er bare smukke.
-
@IbenChristiane Jeg kender dem af navn, men har ingen erfaring med dem, andet end at jeg synes at huske, at de plantes som rodknolde. Enig, de er bare smukke.
@MThaastrup ja, de skal op om vinteren, så skal man gemme dem inde, men jeg synes, de er noget arbejde værd med al den skønhed!
-
@MThaastrup ja, de skal op om vinteren, så skal man gemme dem inde, men jeg synes, de er noget arbejde værd med al den skønhed!
@IbenChristiane Absolut!