Jeg er virkelig dårlig til semiautomatiske status-mails.
-
Sidder vi til et møde og flytter lidt rundt i vores opgavestyringssystem og hver ændring medfører en mail, så ender jeg med at efterlade dem ulæste.
Sidder der en projektleder og indkalder til workshops for de næste tre måneder, og jeg ved at han ændrer indkaldelsen et par gange, så ender jeg med at efterlade hele bunken ulæst.
Og pludselig ender jeg med 100 ulæste mails og er jeg klar til at melde mig "teknisk" insolvent.
-
Sidder vi til et møde og flytter lidt rundt i vores opgavestyringssystem og hver ændring medfører en mail, så ender jeg med at efterlade dem ulæste.
Sidder der en projektleder og indkalder til workshops for de næste tre måneder, og jeg ved at han ændrer indkaldelsen et par gange, så ender jeg med at efterlade hele bunken ulæst.
Og pludselig ender jeg med 100 ulæste mails og er jeg klar til at melde mig "teknisk" insolvent.
@pmakholm Kender det rigtig godt.
Jeg får stress hvis der står et tal i min inbox og jeg ikke gør noget ved det. Problemet for mig er, at -nogen- af ændringerne vil jeg rigtig gerne have, men stort set aldrig, når jeg selv laver ændringen (det går så galt, hvis vi gør det ved en kollega).
Jeg har virkelig ikke en god løsning, fordi jeg både gerne og slet ikke vil have de opdateringer...
-
@pmakholm Kender det rigtig godt.
Jeg får stress hvis der står et tal i min inbox og jeg ikke gør noget ved det. Problemet for mig er, at -nogen- af ændringerne vil jeg rigtig gerne have, men stort set aldrig, når jeg selv laver ændringen (det går så galt, hvis vi gør det ved en kollega).
Jeg har virkelig ikke en god løsning, fordi jeg både gerne og slet ikke vil have de opdateringer...
@tofticles @pmakholm Jeg SKAL køre inbox zero, ellers får jeg stress.
Resultat:
Jeg er kronisk uvenner med Jira over notifikationer... -
Resultat:
Jeg er kronisk uvenner med Jira over notifikationer...@MThaastrup @pmakholm Har du også den udfordring, at du gerne vil have nogen af dem?
(Min forståelse er, at du sidder som et styrende led, mere end et udførende led i STIL?)
-
@MThaastrup @pmakholm Har du også den udfordring, at du gerne vil have nogen af dem?
(Min forståelse er, at du sidder som et styrende led, mere end et udførende led i STIL?)
@tofticles @pmakholm jeg er Scrum Master. Jeg er nødt til at have nogle af dem
-
Resultat:
Jeg er kronisk uvenner med Jira over notifikationer...@MThaastrup Jeg kan hurtigt komme i tanke om langt flere årsager til at blive kronisk uvenner med Jira end blot dens flodbølger af emails. @tofticles @pmakholm
-
@MThaastrup Jeg kan hurtigt komme i tanke om langt flere årsager til at blive kronisk uvenner med Jira end blot dens flodbølger af emails. @tofticles @pmakholm
@wolf @tofticles @pmakholm Utvivlsomt, men jeg skal ikke bruge det til andet end et begrænset agilt setup (fordi teamet ikke har udviklere, så vi kører reduceret) og en yderst sjælden gang servicedesk. Det er værre for mine to teamkolleger, der faktisk drifter det
-
@tofticles @pmakholm jeg er Scrum Master. Jeg er nødt til at have nogle af dem
@MThaastrup @pmakholm Ufff ja - kender 🫣.
Jeg har virkelig ikke en god løsning udover at bruge uforholdsmæssig lang tid på at sortere i min indbakke..