Jeg har meldt mig syg i dag - er klart alt alt for udmattet.
-
Jeg har meldt mig syg i dag - er klart alt alt for udmattet. Så får jeg en følelse af feber (uden at have det) samt en uendelig træthed i krop og sind.
Det er komboen af for meget arbejde - pres på kunstproduktionen og at det lille hus, som normalt er mit refugie er under renovation, så jeg slapper ikke helt af derovre. Så nu sidder jeg og piller i et par kunstbekrivelser, mens jeg ser madlavningsprogrammer. -
Jeg har meldt mig syg i dag - er klart alt alt for udmattet. Så får jeg en følelse af feber (uden at have det) samt en uendelig træthed i krop og sind.
Det er komboen af for meget arbejde - pres på kunstproduktionen og at det lille hus, som normalt er mit refugie er under renovation, så jeg slapper ikke helt af derovre. Så nu sidder jeg og piller i et par kunstbekrivelser, mens jeg ser madlavningsprogrammer.+ jeg spiser ost - vigtig detalje. Min forkælelse.
-
+ jeg spiser ost - vigtig detalje. Min forkælelse.
@YongSun
God ting med ost! (Synes jeg i hvert fald)Jeg tænkte sådan over om jeg kunne komme med noget positivt eller konstruktivt da jeg læste din anden besked om arbejdstid og underskud, og det havde jeg svært ved at nå frem til, så jeg lod være.
Godt du kunne komme lidt væk fra det på den her måde.
Men som jeg husker det har du skrevet om det før, og det lyder ikke helt som noget holdbart?
-
@YongSun
God ting med ost! (Synes jeg i hvert fald)Jeg tænkte sådan over om jeg kunne komme med noget positivt eller konstruktivt da jeg læste din anden besked om arbejdstid og underskud, og det havde jeg svært ved at nå frem til, så jeg lod være.
Godt du kunne komme lidt væk fra det på den her måde.
Men som jeg husker det har du skrevet om det før, og det lyder ikke helt som noget holdbart?
@folfdk nej det er det ikke men jeg har ansat 2 ekstra projektledere til at hjælpe mig og de starter efter påske. Så der er lys forud.