@kramse https://www.get-digital.dk/en/collections/informatik/products/latex
-
-
-
@notsoloud @m @kramse joooo, men det er jo ikke noget der efterlader den uindviede forvirret og den der har t-shirten på, med en fornemmelse af overlegenhed.
Tværtimod står den med t-shirten og udstråler, at de rigtig gerne vil fortælle hele verden at de har en latex-fetish.
Lidt akavet, hvis du spørger mig. -
@notsoloud @m @kramse joooo, men det er jo ikke noget der efterlader den uindviede forvirret og den der har t-shirten på, med en fornemmelse af overlegenhed.
Tværtimod står den med t-shirten og udstråler, at de rigtig gerne vil fortælle hele verden at de har en latex-fetish.
Lidt akavet, hvis du spørger mig.@Trine_DK @notsoloud @m @kramse jeg lavede i tidernes morgen PR og marketing for IT virksomheder og havde en sød sød virksomhed der ræddi gerne ville have PR på en ny måde at pakke data på, der optimerede hastigheden som de kaldte latex. Vi prøvede forsigtigt at spørge til om de evt kunne omdøbe teknologien. Det kunne de ikke. Måske jeg skulle have insisteret lidt hårdere?
-
@Trine_DK @notsoloud @m @kramse jeg lavede i tidernes morgen PR og marketing for IT virksomheder og havde en sød sød virksomhed der ræddi gerne ville have PR på en ny måde at pakke data på, der optimerede hastigheden som de kaldte latex. Vi prøvede forsigtigt at spørge til om de evt kunne omdøbe teknologien. Det kunne de ikke. Måske jeg skulle have insisteret lidt hårdere?
@YongSun "Har I overvejet at kalde jeres produkt Lak&Læder i stedet?"
-
@Trine_DK @notsoloud @m @kramse jeg lavede i tidernes morgen PR og marketing for IT virksomheder og havde en sød sød virksomhed der ræddi gerne ville have PR på en ny måde at pakke data på, der optimerede hastigheden som de kaldte latex. Vi prøvede forsigtigt at spørge til om de evt kunne omdøbe teknologien. Det kunne de ikke. Måske jeg skulle have insisteret lidt hårdere?
@YongSun @Trine_DK @notsoloud @m @kramse
lidt hårdere, som i "med pisk og læder"? 🫣 #JegFinderSelvUd