Hvad med, om jeg prøvede at strikke en sok på min Silver Reed SK280?
-
@Trine_DK ELSKER denne tråd!
@infonauten Tak Ulf
så har det jo allerede været besværet værd. Keg har da siddet og tænkt på, hvor meget det må have fyldt i folks feed i dag.Heldigvis kan man jo bare “slukke for mig”, så at sige.
Brug Mute-knappen. -
@infonauten Tak Ulf
så har det jo allerede været besværet værd. Keg har da siddet og tænkt på, hvor meget det må have fyldt i folks feed i dag.Heldigvis kan man jo bare “slukke for mig”, så at sige.
Brug Mute-knappen.@Trine_DK @infonauten Jeg har fuldt med løbende på arbejde, og det har været så hyggeligt!
-
Det var det. 1 stk. færdig sok.
Tak fordi i gad kigge med, og undskyld til dem, hvis timeline jeg har fyldt i, i dag.
Jeg håber I bare har mutet #strikkemaskine
@Trine_DK fed tråd, tak fordi du tog os med 🥰
-
@Trine_DK @infonauten Jeg har fuldt med løbende på arbejde, og det har været så hyggeligt!
@SorenMRiis @infonauten Tak Søren

det er jeg velnok glad for at høre. -
@Trine_DK fed tråd, tak fordi du tog os med 🥰
@benjaminlj Det var en fornøjelse
og tak fordi du gad at kigge med. -
Tak fordi i gad kigge med, og undskyld til dem, hvis timeline jeg har fyldt i, i dag.
@Trine_DK dejligt med noget ægte håndværksarbejde i mit feed. Tak for det og go’ wee

-
@Trine_DK dejligt med noget ægte håndværksarbejde i mit feed. Tak for det og go’ wee

@anport Jeg er glad for det spredte lidt hygge
og tak og i lige måde. -
@Trine_DK Mange tak. Jeg elsker det.
Jeg har stadig ikke helt fattet hvordan den virker. Men det er heldigvis slet ikke vigtigt.
-
@Trine_DK Mange tak. Jeg elsker det.
Jeg har stadig ikke helt fattet hvordan den virker. Men det er heldigvis slet ikke vigtigt.
@asbjornn
Det er skønt du følger med alligevel.Strikkemaskiner er både fantastisk simple og logiske, samtidig med at de er ret komplicerede og sindrige.
-
@Trine_DK super tråd, jeg synes det har været rigtig sjovt at følge!
-
@Trine_DK super tråd, jeg synes det har været rigtig sjovt at følge!
@mosgaard Tak
altså, jeg må erkende, at når jeg sidder og dokumenterer det, synes jeg jo selv det er interessant, men set udefra forestiller jeg mig at det er ren volapyk.
Heldigvis er der mange herinde der holder af volapyk, så det er jo ren win/win. -
@mosgaard Tak
altså, jeg må erkende, at når jeg sidder og dokumenterer det, synes jeg jo selv det er interessant, men set udefra forestiller jeg mig at det er ren volapyk.
Heldigvis er der mange herinde der holder af volapyk, så det er jo ren win/win.