Det her arbejdsløshed forvirrer min tidsfornemmelse helt.
-
@fanden Ah, sånn ja. Jeg misforsto deg, unnskyld.
@anarchiv "Undskyld"? Hvem er du, og hvad har du gjort ved Souv?

-
@anarchiv "Undskyld"? Hvem er du, og hvad har du gjort ved Souv?

@fanden Hey.

-
@fanden Hey.

@anarchiv I så fald er det mig som undskylder. Den her samtale tog nogle uventede drejninger på kort tid.
-
Det her arbejdsløshed forvirrer min tidsfornemmelse helt. Det er da denne uge, vi tager på forsinket bryllupsrejse, lige knap to år efter vielsen.
Er der noget, vi ikke må gå glip af i Wien? Foreløbig er listen:
Egon Sciele
Gustav Klimt
Sachertorte -
@folfdk LOL, wienerbrød, really?
Og nej, heller ingen wienerschnitzel eller wienerpølser ligger i kortene.Wienervals har jeg bare ikke koordination til.
-
@anarchiv I så fald er det mig som undskylder. Den her samtale tog nogle uventede drejninger på kort tid.
@fanden Ikke tenk på det.
-
Og nej, heller ingen wienerschnitzel eller wienerpølser ligger i kortene.Wienervals har jeg bare ikke koordination til.
Nå, men så i hvert fald en gåtur og se de (subjektivt) flotte bygninger der er

-
Det her arbejdsløshed forvirrer min tidsfornemmelse helt. Det er da denne uge, vi tager på forsinket bryllupsrejse, lige knap to år efter vielsen.
Egon Sciele
Gustav Klimt
Sachertorte@fanden Jeg kan anbefale det naturhistoriske museum. De har en stor meteoritsamling og man kan røre ved en dinosaurknogle.
-
@fanden Jeg kan anbefale det naturhistoriske museum. De har en stor meteoritsamling og man kan røre ved en dinosaurknogle.
@uldkaktus !!! Solgt! 🦕
-
Nå, men så i hvert fald en gåtur og se de (subjektivt) flotte bygninger der er

@folfdk Nå ja, Hundertwasser er selvskrevet på listen!
-
@folfdk @fanden Der er virkeligt god mad på https://www.tian-restaurant.com/wien/en/… Eller, det var der i hvert fald for nogle år siden. Og ikke en Schnitzel eller andre døde dyr i sigte!
-
@folfdk @fanden Der er virkeligt god mad på https://www.tian-restaurant.com/wien/en/… Eller, det var der i hvert fald for nogle år siden. Og ikke en Schnitzel eller andre døde dyr i sigte!
@SorenMRiis @folfdk Åh wow, jeg må se om de har et ledigt bord i weekekenden.
-
Egon Sciele
Gustav Klimt
Sachertorte@fanden jeg fik noget ret vild kaffe her: https://www.caffecouture.net/
De har vist stadig en butik/café selvom deres hjemmeside handler meget om onlinesalg.
Belvedere-slottet er også fint at gå en tur i.
Jeg har en masse bogmærker jeg mest fik af en ven/bekendt der boede der, men husker ikke så meget om dem. Kan måske dele dem hvis du er interesseret.