Altså, cykling i indre by er virkelig en udfordring for alle sanser her i turistsæsonen.
-
Altså, cykling i indre by er virkelig en udfordring for alle sanser her i turistsæsonen. Jeg spekulerer på, hvor mange uheld der egentlig sker? Måske ikke så mange som man kunne tro?
-
Altså, cykling i indre by er virkelig en udfordring for alle sanser her i turistsæsonen. Jeg spekulerer på, hvor mange uheld der egentlig sker? Måske ikke så mange som man kunne tro?
@labeet Turister på cykel er heldigvis ret nemme at genkende, så også nemme at undgå for os andre.
-
@labeet Turister på cykel er heldigvis ret nemme at genkende, så også nemme at undgå for os andre.
@Tomas22 Ikke altid, vil jeg nu sige. Dem på de grønne cykler, ja, men mange hoteller har almindelige cykler til gæsterne, og dem kan man først genkende, når man kommer tæt på.
-
@Tomas22 Ikke altid, vil jeg nu sige. Dem på de grønne cykler, ja, men mange hoteller har almindelige cykler til gæsterne, og dem kan man først genkende, når man kommer tæt på.
@labeet Jeg cykler dagligt gennem Christianshavn, Nyhavn, Kalvebod brygge hvor der er mange turister ude på cykel har fået en god intution for at spotte dem. Det er noget med den måde de cykler på - mere usikkert, slingrende, hvis de er flere typisk på lang række (danskere cykler ved siden af hinanden) og så kigger de rundt (eller stirrer stift lige ud fordi de koncentrerer sig enormt). Sædet sidder også ofte for lavt. @Tomas22