Lige vel hårdt for hjerneaktiviteten at starte med et barn, der pga.
-
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup
Og man skal jo svare børn hvis man kan svaret.
De skal nok gå videre med noget andet, hvis man ikke forklarer godt nok, eller de ikke finder det interessant. -
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup
det er dog vidunderligt!
-
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup elsker den slags spørgsmål! Men ja, de kommer altid tidligt om morgenen eller lige inden sengetid

-
@MThaastrup
det er dog vidunderligt!
Dette indlæg er slettet! -
@MThaastrup elsker den slags spørgsmål! Men ja, de kommer altid tidligt om morgenen eller lige inden sengetid
Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
Jeg forestiller mig følgende udveksling 🫣
"Du skal i seng nu!"
"Men mor, klokken er kvart over syv!!"
"Ja, og med alle dine spørgsmål bliver klokken ti før jeg er færdig med at svare på dem!!!"
-
Jeg forestiller mig følgende udveksling 🫣
"Du skal i seng nu!"
"Men mor, klokken er kvart over syv!!"
"Ja, og med alle dine spørgsmål bliver klokken ti før jeg er færdig med at svare på dem!!!"
@folfdk @MThaastrup jeg har i hvert fald prøvet at min datter sagde noget i stil med: "Jeg kan ikke falde i søvn - Jeg har bare så mange spørgsmål!"

-
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup jeg har haft det princip, at der altid skal svares på spørgsmål, for nysgerrighed er en god ting.. kender situationen alt for godt.

-
@folfdk @MThaastrup jeg har i hvert fald prøvet at min datter sagde noget i stil med: "Jeg kan ikke falde i søvn - Jeg har bare så mange spørgsmål!"

@benjaminlj @folfdk @MThaastrup sådan kan jeg godt stadig have det som 54-årig.
-
@folfdk @MThaastrup jeg har i hvert fald prøvet at min datter sagde noget i stil med: "Jeg kan ikke falde i søvn - Jeg har bare så mange spørgsmål!"

@benjaminlj Om aftenen har vi heldigvis været privilegeret med at jeg er rigtig god til at svare "godt nok" og at sønnen har været rigtig god til at døse hen undervejs.
Hmmmm, gad vide om det betyder at mine svar er for kedelige?
-
@MThaastrup jeg har haft det princip, at der altid skal svares på spørgsmål, for nysgerrighed er en god ting.. kender situationen alt for godt.
Dette indlæg er slettet!