Eftersom Norges statsminister inte gav mig Nobels fredspris tänker jag inte jobba i dag.
-
Eftersom Norges statsminister inte gav mig Nobels fredspris tänker jag inte jobba i dag. Och inte i morgon heller. Så det så.
@kallekn vill du ha mitt?
-
B bogwitch@social.data.coop shared this topic
-
Eftersom Norges statsminister inte gav mig Nobels fredspris tänker jag inte jobba i dag. Och inte i morgon heller. Så det så.
@kallekn Så ska de tas

-
-
@smilingdemon @mkj Värkligen?

-
@kallekn Du får väl gå en runda golf eller två istället.
-
@smilingdemon @mkj Värkligen?

-
@smilingdemon @mkj @kallekn "riktigt" är ett adjekiv, as far as I understand, and cannot replace noun. But maybe I'm wrong
-
Statsministern sitter dock inte i Nobel-kommitéen för fredspriset. Din ilska är felriktad, Kalle

-
Statsministern sitter dock inte i Nobel-kommitéen för fredspriset. Din ilska är felriktad, Kalle

@airwhale Jag struntar väl i var han sitter, bara han ser till att jag får priset.
-
@smilingdemon @mkj @kallekn "riktigt" är ett adjekiv, as far as I understand, and cannot replace noun. But maybe I'm wrong
@fisher @smilingdemon @mkj @kallekn
på riktigt -
S simonjust@mstdn.dk shared this topic

🫠