Nu skal jeg ned til en reumatolog og have skyllet en nerve i lænden med saltvand, i håbet om at det fikser en årelang smerte dernede.
-
Nu skal jeg ned til en reumatolog og have skyllet en nerve i lænden med saltvand, i håbet om at det fikser en årelang smerte dernede. Det bliver meget spændende at se, om det virker.. og om blokaden virker 🥺
-
Nu skal jeg ned til en reumatolog og have skyllet en nerve i lænden med saltvand, i håbet om at det fikser en årelang smerte dernede. Det bliver meget spændende at se, om det virker.. og om blokaden virker 🥺
@tokeriis det anede jeg ikke var en ting, vildt nok. Krydser fingre for at det virker!
-
@tokeriis det anede jeg ikke var en ting, vildt nok. Krydser fingre for at det virker!
@infonauten Heller ikke jeg. Jeg var til MR-scanning, røntgen og ultralyd, som heldigvis afkræftede værre muligheder. Det her er lidt et long shot, men med kronisk smerte er man villig til at prøve det
-
@tokeriis Gad vide hvor mange dårlige vittigheder ham man skal kontakte har hørt pga den emailaddresse.
-
@tokeriis Gad vide hvor mange dårlige vittigheder ham man skal kontakte har hørt pga den emailaddresse.
@lbheuschkel den fangede jeg ikke lige?
-
@lbheuschkel den fangede jeg ikke lige?
@tokeriis teat@danskebank.dk -- staklens mailaddresse er patter i danske bank.
Jeg er ikke fjorten år. Jeg tænker bare som en fjortenårig.
-
@tokeriis teat@danskebank.dk -- staklens mailaddresse er patter i danske bank.
Jeg er ikke fjorten år. Jeg tænker bare som en fjortenårig.
@lbheuschkel Jeg tror du har svaret på det forkerte indlæg
-
@lbheuschkel Jeg tror du har svaret på det forkerte indlæg
@tokeriis @lbheuschkel jeg mistænker lidt af det samme, dog har tråden efterhånden en vis dadaistisk kvalitet
-
@tokeriis @lbheuschkel jeg mistænker lidt af det samme, dog har tråden efterhånden en vis dadaistisk kvalitet
@anport @lbheuschkel Perfekt indgang til at lukke computeren igen og holde ægte fri. Og jeg skal til 80+70+80 års fødselsdag i aften. I modsætning til, hvad man kunne tro i relation til fødselarernes alder, så regner jeg med, at det bliver en god fest, for det er sammen med vores naboer i bofællesskabet!