Ældstebarnet aka mexicaneren kom hjem i nat kl 2:30 efter KulturNat i København.
-
Ældstebarnet aka mexicaneren kom hjem i nat kl 2:30 efter KulturNat i København. Hun måtte banke os op, for hun havde mistet sin nøgle. Den slags sker.
I morges modtager jeg en SMS fra min nabo: "Der sidder et sæt nøgler i Jeres hoveddør".Gæt, hvis nøgler, det var

-
Ældstebarnet aka mexicaneren kom hjem i nat kl 2:30 efter KulturNat i København. Hun måtte banke os op, for hun havde mistet sin nøgle. Den slags sker.
I morges modtager jeg en SMS fra min nabo: "Der sidder et sæt nøgler i Jeres hoveddør".Gæt, hvis nøgler, det var

@klgn hahaha! God nabo. Og så må der vist godt drilles lidt

-
@klgn hahaha! God nabo. Og så må der vist godt drilles lidt

@tanyakaroli jeg kan ikke afvise, at jeg vil lade en bemærkning falde engang imellem

-

Men.... Hvilken dør kom hun ind ad? Jeg gætter på I ville have lagt mærke til nøglerne i døren?

-

Men.... Hvilken dør kom hun ind ad? Jeg gætter på I ville have lagt mærke til nøglerne i døren?

@folfdk hun kom ind ad kælderdøren

-
@folfdk hun kom ind ad kælderdøren

Åh, den kan I garanteret ende med at koge meget drille suppe på