Danske peertube instanser som kan anbefales?
-
-
@kramse peertube.dk

-
@kramse peertube.dk

@simonjust er det din?
-
@simonjust er det din?
-
@simonjust er det din?
@kramse Det kunne være fedt med flere Peertube-instanser, evt. med varierende temaer, så hvis du kender nogen, der kender nogen, you know

-
S simonjust@mstdn.dk shared this topic
-
jeg har sendt request på konto der, har ikke mod på at drive min egen.
-
@kramse Det kunne være fedt med flere Peertube-instanser, evt. med varierende temaer, så hvis du kender nogen, der kender nogen, you know

@simonjust
Jeg har købt implicit-pointer.dk fordi jeg gerne vil drive en instans med (primært C++) programmeringsvideoer. Indtil videre er tiden den største forhindring, men hvis det bliver en succes skal jeg også finde ud af hvordan man kan financiere det, uden at skulle betale indkomstskat af donationer.
@kramse -
@simonjust
Jeg har købt implicit-pointer.dk fordi jeg gerne vil drive en instans med (primært C++) programmeringsvideoer. Indtil videre er tiden den største forhindring, men hvis det bliver en succes skal jeg også finde ud af hvordan man kan financiere det, uden at skulle betale indkomstskat af donationer.
@kramse -
@simonjust
@kramse@Paul uh, sig til hvis du finder ud af noget med donationer!
Glæder mig til at følge med - min favorit zen-beskæftigelse er netop programmeringsvideoer og øvrigt community-stuff (jeg ser faktisk ikke ret meget alm. TV
)