Hej, der er nyt om din PostNord-pakke!
-
Din pakke fra AFSENDER er desværre ikke afleveret det ønskede sted. Vi har afleveret den i ANDEN PAKKESHOP I EN HELT ANDEN BY, hvor du kan hente den senest DATO (om seks dage). Vis din hentekode via LINK eller PostNord app.
PostNord forbinder Danmark – én pakke ad gangen. Til dig. Til dem du holder af!
-
Din pakke fra AFSENDER er desværre ikke afleveret det ønskede sted. Vi har afleveret den i ANDEN PAKKESHOP I EN HELT ANDEN BY, hvor du kan hente den senest DATO (om seks dage). Vis din hentekode via LINK eller PostNord app.
PostNord forbinder Danmark – én pakke ad gangen. Til dig. Til dem du holder af!
@malte Sig ikke du skal til pakkecenter Taulov

-
@malte Sig ikke du skal til pakkecenter Taulov

@haverholm Nej bare en random kiosk i Rødovre. Hvilket er ret langt væk fra mig. Det virker meget friskt fra deres side at de leverer forkert sted og så ikke får leveret pakken det rigtige sted men bare siger jeg skal tage derhen.
-
@haverholm Nej bare en random kiosk i Rødovre. Hvilket er ret langt væk fra mig. Det virker meget friskt fra deres side at de leverer forkert sted og så ikke får leveret pakken det rigtige sted men bare siger jeg skal tage derhen.
@malte Æh, ja. Hvis de har "pakkekontorer" i alle mulige kiosker og supermarkeder(?), så ville jeg forvente, de lagde din pakke indenfor samme postnummer...