#EnGodTing i dag står på jazz i haven ved Gladsaxe Raadhus og så en bonus med en film.
-
#EnGodTing i dag står på jazz i haven ved Gladsaxe Raadhus og så en bonus med en film.
Disclosure Day af Steven Spielberg, som jeg har hørt man skal se (ping @askekammer )
Så det bliver spændende! Jeg har ikke sat mig ind i noget og det har de 3 andre heller ikke, så faktisk rigtig spændende hvad vi ender med at synes om den.
Den yngste ville allerhelst se Backrooms igen

Den så vi sidste weekend, men den var åbenbart et hit (for nogen). -
Disclosure Day af Steven Spielberg, som jeg har hørt man skal se (ping @askekammer )
Så det bliver spændende! Jeg har ikke sat mig ind i noget og det har de 3 andre heller ikke, så faktisk rigtig spændende hvad vi ender med at synes om den.
Den yngste ville allerhelst se Backrooms igen

Den så vi sidste weekend, men den var åbenbart et hit (for nogen).Jeg håber, I får en god oplevelse. Smag og behag kan jo variere, og det er vist ikke alle, der er revet lige så meget med som jeg.
-
Jeg håber, I får en god oplevelse. Smag og behag kan jo variere, og det er vist ikke alle, der er revet lige så meget med som jeg.
@askekammer
Under alle omstændigheder så bliver der noget at snakke om bagefter og det er noget vi måske ikke normalt ville have fundet frem til