Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Alle væsner er gode nok.

Alle væsner er gode nok.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
5 Indlæg 2 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • koefoed@helvede.netK This user is from outside of this forum
    koefoed@helvede.netK This user is from outside of this forum
    koefoed@helvede.net
    wrote sidst redigeret af
    #1

    Alle væsner er gode nok. Men altså, behøver gransangeren at være i vores have hele tiden? Kæft den er træls at høre på.

    mk@bsd.networkM 1 Reply Last reply
    0
    • koefoed@helvede.netK koefoed@helvede.net

      Alle væsner er gode nok. Men altså, behøver gransangeren at være i vores have hele tiden? Kæft den er træls at høre på.

      mk@bsd.networkM This user is from outside of this forum
      mk@bsd.networkM This user is from outside of this forum
      mk@bsd.network
      wrote sidst redigeret af
      #2

      @Koefoed jeg kan godt lide den, men duer. Duer!

      De er så irriterende. Når de synger, stopper de altid midt i det hele, sådan lidt som om de løber tør for batteri.

      koefoed@helvede.netK 1 Reply Last reply
      0
      • mk@bsd.networkM mk@bsd.network

        @Koefoed jeg kan godt lide den, men duer. Duer!

        De er så irriterende. Når de synger, stopper de altid midt i det hele, sådan lidt som om de løber tør for batteri.

        koefoed@helvede.netK This user is from outside of this forum
        koefoed@helvede.netK This user is from outside of this forum
        koefoed@helvede.net
        wrote sidst redigeret af
        #3

        @mk duer er mærkelige. Når man ser dem bygge rede forstår man ikke at den race findes endnu.

        mk@bsd.networkM 1 Reply Last reply
        0
        • koefoed@helvede.netK koefoed@helvede.net

          @mk duer er mærkelige. Når man ser dem bygge rede forstår man ikke at den race findes endnu.

          mk@bsd.networkM This user is from outside of this forum
          mk@bsd.networkM This user is from outside of this forum
          mk@bsd.network
          wrote sidst redigeret af
          #4

          @Koefoed er der ikke tre strategier for overlevelse? Størrelse, intellekt, og antal unger. Duer hører helt klart til sidstnævnte.

          koefoed@helvede.netK 1 Reply Last reply
          0
          • mk@bsd.networkM mk@bsd.network

            @Koefoed er der ikke tre strategier for overlevelse? Størrelse, intellekt, og antal unger. Duer hører helt klart til sidstnævnte.

            koefoed@helvede.netK This user is from outside of this forum
            koefoed@helvede.netK This user is from outside of this forum
            koefoed@helvede.net
            wrote sidst redigeret af
            #5

            @mk helt klart.

            1 Reply Last reply
            0
            Svar
            • Svar som emne
            Login for at svare
            • Ældste til nyeste
            • Nyeste til ældste
            • Most Votes


            • Log ind

            • Har du ikke en konto? Tilmeld

            • Login or register to search.
            Powered by NodeBB Contributors
            Graciously hosted by data.coop
            • First post
              Last post
            0
            • Hjem
            • Seneste
            • Etiketter
            • Populære
            • Verden
            • Bruger
            • Grupper