For 11 år siden ville en april-søndag have været noget med at starte med en bagel-sandwich og kaffe, og så ned til poolen med et par mimosaer indtil det var tid at tage en taxa ind til byen til en 4pm Champagne brunch.
-
For 11 år siden ville en april-søndag have været noget med at starte med en bagel-sandwich og kaffe, og så ned til poolen med et par mimosaer indtil det var tid at tage en taxa ind til byen til en 4pm Champagne brunch. Du ved; en klassisk Sunday-Funday.
I dag fik jeg havregryn med mælk og har været i gang i haven siden 7:15.
Nu skal jeg lige have varmen i hænderne, før jeg går ud igen.
Det er lidt fint at forskellige faser i livet er så... Forskellige?
-
For 11 år siden ville en april-søndag have været noget med at starte med en bagel-sandwich og kaffe, og så ned til poolen med et par mimosaer indtil det var tid at tage en taxa ind til byen til en 4pm Champagne brunch. Du ved; en klassisk Sunday-Funday.
@SorenMRiis Det er da så fint med forskellige livsfaser
For 11 år siden var jeg nok vågnet med tømmermænd en søndag - nu vågner jeg til lyden af enten huset der stadig sover, eller lyden af min familie

-
@SorenMRiis Vi skal helst udvikle os i livet - og så skal livet vel egentlig helst udvikle sig med os. Det er så skønt, at man kan hvile i at livet ikke SKAL være fest og farver hele vejen igennem, men også gerne må være at finde en ro imellem festlighederne
️