Jeg kan godt lide Sebastian Klein.
-
Jeg kan godt lide Sebastian Klein. Men jeg keder mig med Radio4s nye naturprogram. Tempoet er lidt anstrengt, stilheden skal fyldes ud, sådan frisk fyr på P3-måden. Savner Vildspor. Hvor der var tid til at gå i dybden med emnerne. #Radio4 #publicservice
-
Jeg kan godt lide Sebastian Klein. Men jeg keder mig med Radio4s nye naturprogram. Tempoet er lidt anstrengt, stilheden skal fyldes ud, sådan frisk fyr på P3-måden. Savner Vildspor. Hvor der var tid til at gå i dybden med emnerne. #Radio4 #publicservice
@malte meget enig. De gav sig den tid der nogle gange skal til for at bliver klogere og ikke bare underholdt.
-
@malte meget enig. De gav sig den tid der nogle gange skal til for at bliver klogere og ikke bare underholdt.
@mundt Noget jeg også kunne lide ved det program er at der var tid til at være i tvivl og få nye perspektiver gennem deres gæster, i stedet for at d at have svarene uanset hvad ens gæst siger. Nogle gange var det ligefrem som om de ændrede holdning (uden at performativt have aftalt det på forhånd). Det sker nærmest ikke på TV og i radio.