Det er sjovt - jeg har ellers aldrig opfattet mig selv som musicaltype, men har de sidste tre år med Michelle set Lion King (London, dog), Skatteøen, Ronja Røverdatter, Sound of Music og i dag Skønheden og Udyret.
-
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup
Det er du heldigvis helt fantastisk til at gøre, så det tænker jeg ikke var noget problem -
@MThaastrup
Det er du heldigvis helt fantastisk til at gøre, så det tænker jeg ikke var noget problemDette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup
Velbekomme.Jeg ser det som om jeg holder et spejl op foran dig, så du kan se nogle af de ting ved dig selv som du måske overser
-
@MThaastrup
Velbekomme.Jeg ser det som om jeg holder et spejl op foran dig, så du kan se nogle af de ting ved dig selv som du måske overser
Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup
Jeg tror det er ret normalt at fungere på den måde.
At se de gode sider i andre, men komme til at fokusere lidt for meget på de ting man gerne vil gøre bedre selv.
Og så overse de ting man er sej til. -
@MThaastrup
Jeg tror det er ret normalt at fungere på den måde.
At se de gode sider i andre, men komme til at fokusere lidt for meget på de ting man gerne vil gøre bedre selv.
Og så overse de ting man er sej til.Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup
Du må øve dig noget mere -
@MThaastrup
Du må øve dig noget mereDette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup
Jeps, den fikser jeg.Det går nok desværre lige et par millioner år før man kan mærke det
-
@MThaastrup
Jeps, den fikser jeg.Det går nok desværre lige et par millioner år før man kan mærke det
Dette indlæg er slettet!