Godmorgen, Fedinauts,
-
Godmorgen, Fedinauts,
I dag er sprogskolen aflyst, og jeg fejrer en første gang:
For første gang i mit liv synes jeg, det er dumt ikke at kunne gå i skole.
Hav en god dag og vær respektfulde over for hinanden 🥰 -
Godmorgen, Fedinauts,
I dag er sprogskolen aflyst, og jeg fejrer en første gang:
For første gang i mit liv synes jeg, det er dumt ikke at kunne gå i skole.
Hav en god dag og vær respektfulde over for hinanden 🥰@Genstart Stærkt at du kan se det positive i det negative! Og dejligt at du nu er glad for at gå i skole. Er det mon den specifikke sprogskole der gør noget godt, eller er du “bare” et bedre sted?
-
@Genstart Stærkt at du kan se det positive i det negative! Og dejligt at du nu er glad for at gå i skole. Er det mon den specifikke sprogskole der gør noget godt, eller er du “bare” et bedre sted?
@tanyakaroli
Der er mange ting, der går op i en højere enhed. På den ene side er jeg glad for at være i Danmark og ikke længere i Tyskland. Og så kan jeg godt lide sproget. Sprog er mit job, og jeg tror, det er en anden grund til, at jeg er meget motiveret. Og så har denne sprogskole været rigtig god for mig indtil videre. Jeg har forstået meget på kort tid, og jeg har haft meget respektfulde lærere. Der er så mange forskellige nationaliteter i min klasse, og interaktionen har været rigtig god indtil videre. Og den måde, lærerne behandler eleverne på, er meget respektfuld.Det hele er samlet.
Men jeg tror, at den største ting er, at jeg er så glad for at være her, og jeg mener, at jeg er nødt til at tale sproget i det land, jeg vil bo i. For min egen skyld, men også af respekt. -
@tanyakaroli
Der er mange ting, der går op i en højere enhed. På den ene side er jeg glad for at være i Danmark og ikke længere i Tyskland. Og så kan jeg godt lide sproget. Sprog er mit job, og jeg tror, det er en anden grund til, at jeg er meget motiveret. Og så har denne sprogskole været rigtig god for mig indtil videre. Jeg har forstået meget på kort tid, og jeg har haft meget respektfulde lærere. Der er så mange forskellige nationaliteter i min klasse, og interaktionen har været rigtig god indtil videre. Og den måde, lærerne behandler eleverne på, er meget respektfuld.Det hele er samlet.
Men jeg tror, at den største ting er, at jeg er så glad for at være her, og jeg mener, at jeg er nødt til at tale sproget i det land, jeg vil bo i. For min egen skyld, men også af respekt.@Genstart Det lyder da også helt fantastisk! Og dit danske skriftsprog er hvert fald perfekt.