Så er vi på eventyr igen...
-

Vi mangler et togsæt og DSB er i dag gået over til et nyt system... Det styrer åbenbart info-systemet, så eneste information det viser er: "No boarding" og forkerte vognnumre. Det skal nok blive .. spændende
.Men altså bevæbnet med en pladsbillet og efter en dejlig weekend med @svedigtype skal det nok gå.. er ret sikker på vi kører i denne rigtige retning
. -

Vi mangler et togsæt og DSB er i dag gået over til et nyt system... Det styrer åbenbart info-systemet, så eneste information det viser er: "No boarding" og forkerte vognnumre. Det skal nok blive .. spændende
.Men altså bevæbnet med en pladsbillet og efter en dejlig weekend med @svedigtype skal det nok gå.. er ret sikker på vi kører i denne rigtige retning
.... Nu har vi så tabt en lokofører. Uhm. Jeg er ikke super vidende om ting, men tror nok det er ret vigtigt man har en til at styre toget
.Nå men de prøver at finde en... Det nye system styrer åbenbart også hvem der kører hvad.
UPDATE: Vi har nu en ny lokofører - de tror nok, at vedkommende har tid til at køre helt til Århus.
-
... Nu har vi så tabt en lokofører. Uhm. Jeg er ikke super vidende om ting, men tror nok det er ret vigtigt man har en til at styre toget
.Nå men de prøver at finde en... Det nye system styrer åbenbart også hvem der kører hvad.
UPDATE: Vi har nu en ny lokofører - de tror nok, at vedkommende har tid til at køre helt til Århus.
Sagaen fortsætter på tilbagevejen - de fem tog, der afgik mens jeg ventede på mit (forsinkede) tog, lykkedes det at lave sporskifte på samtlige, hvilket er imponerende nu der kun anvendes 2 spor...
Udkald omkring sporskifte blev kaldt ud på tværs af forsinkelse, og tavlen viste ingen vogne for mit... Og numrene passer ikke, men altså.. godt tyve minutter forsinket kører vi så vidt vides i rigtig retning
.