Ikke mere drama for i dag, tak.
-
Først smed klovnen Jacob en glød fra en hjemmerullet cigaret i skraldespanden. 10 minutter senere: Røg og små flammer i køkkenet. Nu luftes der ud.
Pu ha. Det kunne være gået rigtig galt.10 minutter senere: “Slåskamp” mellem to cyklister ude på gaden med råben og skrigen.
Slap lige lidt af …
-
Først smed klovnen Jacob en glød fra en hjemmerullet cigaret i skraldespanden. 10 minutter senere: Røg og små flammer i køkkenet. Nu luftes der ud.
Pu ha. Det kunne være gået rigtig galt.10 minutter senere: “Slåskamp” mellem to cyklister ude på gaden med råben og skrigen.
Slap lige lidt af …
@anport Du ved godt at det ikke er mandag, ik?
-
@anport Du ved godt at det ikke er mandag, ik?
-
Slap lige lidt af …
@Jacob Ø+ - min datter har lige lagt et træskærebræt på gaskomfuret og så tændt for det forkerte blus, så vi lufter også ud. -
@Jacob Ø+ - min datter har lige lagt et træskærebræt på gaskomfuret og så tændt for det forkerte blus, så vi lufter også ud.
@katharsisdrill åh. mandagsfredag for flere end blot mig
-
@Jacob Ø+ - min datter har lige lagt et træskærebræt på gaskomfuret og så tændt for det forkerte blus, så vi lufter også ud.
@katharsisdrill @anport
Milde makrel - sikke en fredag I har haftgodt det ikke gik værre.
-
@katharsisdrill @anport
Milde makrel - sikke en fredag I har haftgodt det ikke gik værre.
@Trine_DK @katharsisdrill jo tak, glad for at jeg ikke lige forlod lejligheden i går - ellers havde brandvæsenet nok kigget forbi, jøsses!