I dag blev det til en sen morgen gåtur med hunden i dag.
Ikke-kategoriseret
1
Indlæg
1
Posters
1
Visninger
-
I dag blev det til en sen morgen gåtur med hunden i dag. Men det regnede for meget til at nogen af os følte for at gå. Hunden (Maggie) lagde sig tilbage i kurven og jeg arbejder hjemmefra om onsdagen så det gik jeg i gang med. Da det så holdt op med at regne og solen tittede frem , sammen med nogle meget aktive fugle, gik vi en længere tur og fik lige snakket med naboen om løst og fast.
Jeg vil kalde det #engodting -
F folfdk@helvede.net shared this topic