Var ret godt tilfreds med resultatet af de hjemmelavede Naanbrød fra i går aftes.
-
Var ret godt tilfreds med resultatet af de hjemmelavede Naanbrød fra i går aftes.
Det var bare det

Edit:
Opskriften vi brugte kan findes her:
https://www.valdemarsro.dk/naanbrod/
Eller i bogen "Aftensmad" som de har lavet.@folfdk Kan man virkelig vise sådan et billede uden opskriften?!?
På Fediverset?!
Er der slet ikke nogen, der skammer sig?!
🤪
-
Det var bare det

Edit:
Eller i bogen "Aftensmad" som de har lavet.@folfdk elsker naan, elsker dhal. Skal faktisk lave naan i dag og havde helt glemt det, så godt at du postede det her

-
@folfdk Kan man virkelig vise sådan et billede uden opskriften?!?
På Fediverset?!
Er der slet ikke nogen, der skammer sig?!
🤪
@tofticles Jeg forsøger selv at være et godt menneske.
Men @folfdk burde måske overveje nogle af sine valg her i livet. Bare lige for at se, om han faktisk ønsker at være sådan et menneske - eller om han hellere ville dele opskriften.
-
@tofticles Jeg forsøger selv at være et godt menneske.
Men @folfdk burde måske overveje nogle af sine valg her i livet. Bare lige for at se, om han faktisk ønsker at være sådan et menneske - eller om han hellere ville dele opskriften.
Jeg har lige opdateret mit toot så der er et link til opskrift også

-
@folfdk elsker naan, elsker dhal. Skal faktisk lave naan i dag og havde helt glemt det, så godt at du postede det her

@infonauten
Glad for jeg kunne hjælpe!Jeg var altså også rigtigt godt tilfreds med udfaldet, det er første gang vi prøver at lave det, og min søn havde lidt mere styr på nogle af tingene.
F.eks at det er ok at have smeltet smør i hullerne, det forsvinder ind i dejen helt af sig selv

-
Det var bare det

Edit:
Eller i bogen "Aftensmad" som de har lavet.@folfdk skal så bruge din fritstilling på at lave lækker mad?
-
@folfdk skal så bruge din fritstilling på at lave lækker mad?
@svuorela
Jeg skal nok bruge den på at søge job mestendels.Men ja, det er jo en god idé!
I hvert fald i det mindste lave mad noget oftere, så andre kan slippe -
@svuorela
Jeg skal nok bruge den på at søge job mestendels.Men ja, det er jo en god idé!
I hvert fald i det mindste lave mad noget oftere, så andre kan slippe@folfdk Hvis du har behov for et afbræk i jobsøgningen så ka' vi altid tage en frokost på Brøk.
-
@folfdk Hvis du har behov for et afbræk i jobsøgningen så ka' vi altid tage en frokost på Brøk.
@svuorela
Det lyder som en plan.Jeg skal lige have et par dage til at finde ud af hvad der skal ske fremover, jeg vender tilbage!
-
@svuorela
Det lyder som en plan.Jeg skal lige have et par dage til at finde ud af hvad der skal ske fremover, jeg vender tilbage!
@folfdk Jeg er 100% remote, så om det er i morgen eller om 3 uger gør mig ikke så meget - andet end en påtvungen mulighed for at komme lidt uden for