"Ragnas Søn 2: Legion" er nu sendt til tryk!
-
"Ragnas Søn 2: Legion" er nu sendt til tryk! Som sædvanlig er jeg rasende nervøs, indtil jeg står med bogen i hænderne og har konstateret, at den ser ud, som den skal, og er intakt!
#ragnassøn #tegneserie #comics #bd #tegneseriepåvej -
"Ragnas Søn 2: Legion" er nu sendt til tryk! Som sædvanlig er jeg rasende nervøs, indtil jeg står med bogen i hænderne og har konstateret, at den ser ud, som den skal, og er intakt!
#ragnassøn #tegneserie #comics #bd #tegneseriepåvej@Henriette_Westh
Tillykke! -
@Henriette_Westh
Tillykke!@smpl Tak.

-
#ragnassøn #tegneserie #comics #bd #tegneseriepåvej@Henriette_Westh Dine smagsprøver her har netop fået mig til at reservere det første album på biblioteket. Jeg glæder mig til at læse sagaen om Ragnas søn.
-
@Henriette_Westh Dine smagsprøver her har netop fået mig til at reservere det første album på biblioteket. Jeg glæder mig til at læse sagaen om Ragnas søn.
@ulrikkold Rigtig god fornøjelse!
Håber ikke, du har sarte nerver. 
-
@ulrikkold Rigtig god fornøjelse!
Håber ikke, du har sarte nerver. 
@Henriette_Westh Jeg regner ikke mig selv for sart - men lad os nu se, når jeg er færdig

-
@Henriette_Westh Jeg regner ikke mig selv for sart - men lad os nu se, når jeg er færdig

@Henriette_Westh så kom Afgrunden indenfor døren og jeg synes om den. En interessant setting og flotte billeder.
Jeg forstår, hvorfor du spørger, om jeg er sart. Den er ikke for sarte sjæle - hverken direkte eller i overført forstand. Det er postapokalyptiske fortællinger i øvrigt sjældent

Jeg glæder mig til at læse mere om Ragna og James.
-
@Henriette_Westh så kom Afgrunden indenfor døren og jeg synes om den. En interessant setting og flotte billeder.
Jeg forstår, hvorfor du spørger, om jeg er sart. Den er ikke for sarte sjæle - hverken direkte eller i overført forstand. Det er postapokalyptiske fortællinger i øvrigt sjældent

Jeg glæder mig til at læse mere om Ragna og James.
@ulrikkold Sejt!
Tak for rosen! Dejligt, at du var underholdt. Nr. 2: Legion er på vej. Den skulle komme fra trykkeriet her i løbet af ugen. Men der går typisk 3-4 måneder, før den ender på bibliotekernes hylder. -
F folfdk@helvede.net shared this topic