Er på vej til heksemarked i dag 🖤
-
@svedigtype god fornøjelse.
-
@svedigtype hvorhenne, og hvad laver man på et heksemarked? Kh Nysgerrige Adam
@aj42 @svedigtype Kulturhuset på Islands Brygge - det er små selvstændige bikse der sælger alt fra håndlavede stearinlys til knyttede armbånd og tarot kort
Mega hyggeligt og overskueligt!
-
@svedigtype hvorhenne, og hvad laver man på et heksemarked? Kh Nysgerrige Adam
@aj42 @svedigtype Tak fordi du var nysgerrig, så jeg ikke behøvede at være det. Selvom jeg var det
-
@aj42 @svedigtype Tak fordi du var nysgerrig, så jeg ikke behøvede at være det. Selvom jeg var det
Hvis man har hang til witchy æstetik, så skal man lidt have besluttet sig for hjemmefra hvor mange penge man vil bruge for det kan hurtigt eksalere
Jeg kom hjem med et nyt sæt tarotkort (som jeg havde besluttet på forhånd jeg ville købe), to art prints, et smykke til mig selv og et til en veninde, horn fra en kronhjort og et fra et rådyr samt den smukkeste håndknyttede 'elver-krone' 🫠
-
Hvis man har hang til witchy æstetik, så skal man lidt have besluttet sig for hjemmefra hvor mange penge man vil bruge for det kan hurtigt eksalere
Jeg kom hjem med et nyt sæt tarotkort (som jeg havde besluttet på forhånd jeg ville købe), to art prints, et smykke til mig selv og et til en veninde, horn fra en kronhjort og et fra et rådyr samt den smukkeste håndknyttede 'elver-krone' 🫠
@svedigtype @aj42 @tofticles Så - lidt som at slippe mig løs blandt julepynt
-
@svedigtype @aj42 @tofticles Så - lidt som at slippe mig løs blandt julepynt
@MThaastrup Ja 🫣! Uh, måske skulle jeg lave en Halloween kalender til dig i år, med fotos af hekset og spooky stuff
?
-
@MThaastrup Ja 🫣! Uh, måske skulle jeg lave en Halloween kalender til dig i år, med fotos af hekset og spooky stuff
?
@svedigtype @aj42 @tofticles Ja
!
-
@svedigtype god fornøjelse.
@svedigtype fandt du noget godt?
-
@svedigtype fandt du noget godt?
-
@svedigtype @MThaastrup @aj42 @tofticles Ooh nice. ^.^