Google vil blokere sideloading af ubekræftede Android-apps fra næste år
-
This post did not contain any content.
-
-
Jeg tror det er på tide at EU kommer på banen med noget antimonopollovgivning.
-
Google skal fandeme ikke bestemme hvad jeg bruger min hardware til 🤬 hvilket parti skal man stemme på for at hjælpe stoppe alt det her? Er der der overhovedet nogen fornuftige tilbage som ikke bare bukker forover og siger ja tak til til de store techgiganter.
-
Google skal fandeme ikke bestemme hvad jeg bruger min hardware til 🤬 hvilket parti skal man stemme på for at hjælpe stoppe alt det her? Er der der overhovedet nogen fornuftige tilbage som ikke bare bukker forover og siger ja tak til til de store techgiganter.
SF og Enhedslisten vil jeg gætte på. Ikke sikker på om hvem der støtter af de højreorienterede.
-
Jeg tror det er på tide at EU kommer på banen med noget antimonopollovgivning.
Anmäl Google! https://commission.europa.eu/
Jag har kontaktat Konsumentverket i Sverige. Ju fler som anmäler Google desto bättre! Fuck GoogleIf you are unsure about the problem, you can contact the European Commission at: comp-market-information@ec.europa.eu or write to:
European Commission, Directorate General for Competition
Antitrust Registry
B-1049 Brussels, Belgium -
SF og Enhedslisten vil jeg gætte på. Ikke sikker på om hvem der støtter af de højreorienterede.
Jeg prøver at kontakte Niels Flemming Hansen
om det. Jeg kan trods alt tage det op på et internt forum i partiet.
Det skal dog siges at medlemmer af Europaparlamentet ikke kan stille forslag selv. Så vidt jeg husker er det udelukkende Europa-kommissionen (med von der Leyen i spidsen) der har den kompetence. Så selvom det hjælper at kontakte et medlem af EP, så er det begrænset hvor stor effekt det har.