Min sjæl, hvad vil du mer?
-
Vandet er 10 grader, helt utroligt klart i det og der var ikke en vind der rørte sig. Perfekte badeforhold.
-
Vandet er 10 grader, helt utroligt klart i det og der var ikke en vind der rørte sig. Perfekte badeforhold.
@ekstrakrolf altså i teorien er jeg jo enig, men det KOLDT

️ -
@ekstrakrolf altså i teorien er jeg jo enig, men det KOLDT

️@MThaastrup Der sker et eller andet når vandet rammer 10 grader som ikke kan forklares. Elsker det jo året rundt, men når solen skinner og det ikke blæser føles det som det rene fløjl. Simpelthen så dejligt.
-
@MThaastrup Der sker et eller andet når vandet rammer 10 grader som ikke kan forklares. Elsker det jo året rundt, men når solen skinner og det ikke blæser føles det som det rene fløjl. Simpelthen så dejligt.
@ekstrakrolf Du må overbevise mig engang - udfordringen er, at vand jo er farligt i sig selv i "mit hoved" 🫣
-
@ekstrakrolf Du må overbevise mig engang - udfordringen er, at vand jo er farligt i sig selv i "mit hoved" 🫣
@MThaastrup Jeg ville nok vælge at tage den lektion inde i bassinet hvor man kan bunde

-
@MThaastrup Jeg ville nok vælge at tage den lektion inde i bassinet hvor man kan bunde