Seriøst, borgerløn.
-
Seriøst, borgerløn. Nu.
Jeg er så fucking udmattet af at være i det lortesystem
-
T tofticles@helvede.net shared this topic
-
Seriøst, borgerløn. Nu.
@IO Jeg er enig (uden rigtig at være ramt af det lortesystem).
Det er så meget spild af liv at forpeste menneskers hverdag
. -
@IO Jeg er enig (uden rigtig at være ramt af det lortesystem).
Det er så meget spild af liv at forpeste menneskers hverdag
.@tofticles @IO og det værste er, at den største og måske eneste rigtige hindring for at vi gør det er folks ondt i røven over at deres bondeidealer om at arbejde hårdt for at få succes bliver udfordret.
-
@tofticles @IO og det værste er, at den største og måske eneste rigtige hindring for at vi gør det er folks ondt i røven over at deres bondeidealer om at arbejde hårdt for at få succes bliver udfordret.
@infonauten @IO Jeg har endnu tilgode at få et "Ja" til spørgsmålet "Jamen, vil du gerne bytte?", når (typisk) folk i blå skjorter øffer om en enlig mor med tre børn, der får et eller andet fantasibeløb, fordi "øf-øf-øf".
Den dag de svarer "Ja", så kan vi snakke om noget der skal rettes op på. Indtil da? Luk røven, Kenned og giv folk et værdigt liv.
-
@infonauten @IO Jeg har endnu tilgode at få et "Ja" til spørgsmålet "Jamen, vil du gerne bytte?", når (typisk) folk i blå skjorter øffer om en enlig mor med tre børn, der får et eller andet fantasibeløb, fordi "øf-øf-øf".
Den dag de svarer "Ja", så kan vi snakke om noget der skal rettes op på. Indtil da? Luk røven, Kenned og giv folk et værdigt liv.
@tofticles @IO præcis. At ideen om at flest muligt skal have det bedst muligt er SÅ provokerende for nogen er stadig noget der undrer mig såre. Men det er nok en nulsums-tankegang.
-
Seriøst, borgerløn. Nu.
@IO Det er på alle måder et lortesystem. Kram her fra.