Jeg er rigtig glad for at følge dem, jeg følger.
-
@SorenMRiis @lottelythje FEDT ! Var du forbi Anette i Garnhøkeren (hvis du vel af mærke er tæt på Roskilde)?
Måske vi skal skjule strikketråde bag en havelåge, så vi ikke lokker andre i fordærv ? fx. #DKStrik #DkKnitting
@nicolaiofdk @SorenMRiis @lottelythje Lok endelig! Sikke flotte huer 🤩
-
@nicolaiofdk @SorenMRiis @lottelythje Lok endelig! Sikke flotte huer 🤩
@IbenChristiane @SorenMRiis @lottelythje
Tak - det er også klart dem som er blevet bedst, hvad strikker du ?
-
Tak - det er også klart dem som er blevet bedst, hvad strikker du ?
@nicolaiofdk @SorenMRiis @lottelythje jeg er kun nået til tørklæder, og pt har jeg været i gang med et i halvandet år. Såeh, jeg stikker mest af alt ikke rigtigt. Men jeg har garn og mønster til en trøje og I giver mig lyst til at prøve igen!
-
@nicolaiofdk @SorenMRiis @lottelythje jeg er kun nået til tørklæder, og pt har jeg været i gang med et i halvandet år. Såeh, jeg stikker mest af alt ikke rigtigt. Men jeg har garn og mønster til en trøje og I giver mig lyst til at prøve igen!
Det hjalp mig meget at strikke med andre, så vi har fået strikkepauser på kontoret, hvor vi sidder sammen.
Der strikker vi #SophieScarfs - det er ret fedt.
Hvis du har tiden, og motivationen kribler så er jeg spændt på at se hvad du får på og af pindende -
Det hjalp mig meget at strikke med andre, så vi har fået strikkepauser på kontoret, hvor vi sidder sammen.
Der strikker vi #SophieScarfs - det er ret fedt.
Hvis du har tiden, og motivationen kribler så er jeg spændt på at se hvad du får på og af pindende@nicolaiofdk @SorenMRiis @lottelythje det er præcis et Sophie Shawl (større end scarf’et), jeg er i gang med. Dejligt med fællesstrik, det kunne nok også få mig mere i gang.
-
@nicolaiofdk @SorenMRiis @lottelythje det er præcis et Sophie Shawl (større end scarf’et), jeg er i gang med. Dejligt med fællesstrik, det kunne nok også få mig mere i gang.
Uha ja der er mange masker og meget der skal tælles, er du stadig igang med udtagningerne?
-
Uha ja der er mange masker og meget der skal tælles, er du stadig igang med udtagningerne?
@nicolaiofdk @SorenMRiis @lottelythje ja, jeg synes egentlig ikke, det er svært på den måde, man skal bare holde meget øje. Og hver gang det kikser, mister jeg lidt modet og er længe om at komme i gang igen. Men det er flot!
-
@nicolaiofdk @SorenMRiis @lottelythje ja, jeg synes egentlig ikke, det er svært på den måde, man skal bare holde meget øje. Og hver gang det kikser, mister jeg lidt modet og er længe om at komme i gang igen. Men det er flot!
Jeg syntes det er rigeligt svært at holdeøje med mit maskebillede og se tv, holde en samtale eller andet.
Det er helt tydeligt at når jeg hengiver mig komplet til strikningen, på sådan en #mindful måde så bliver det jeg laver pænere
-
Jeg syntes det er rigeligt svært at holdeøje med mit maskebillede og se tv, holde en samtale eller andet.
Det er helt tydeligt at når jeg hengiver mig komplet til strikningen, på sådan en #mindful måde så bliver det jeg laver pænere
@nicolaiofdk @SorenMRiis @lottelythje jeg kan heller ikke se fjernsyn imens, men det kan jeg så ikke rigtig med noget faktisk. Og ja, mit bliver også pænere, når jeg har fuldt fokus.
-
@lottelythje @folfdk Linda ventede barn, så jeg håber at hun har det godt og bare er optaget af at leve sit liv - men, det kan være svært at holde fast i bekendtskaber her.
@ondekvinde
Tak for info!
Ja, så kan der være helt andre ting der har været fokus på det sidste stykke tid! -
@nicolaiofdk @SorenMRiis @lottelythje jeg kan heller ikke se fjernsyn imens, men det kan jeg så ikke rigtig med noget faktisk. Og ja, mit bliver også pænere, når jeg har fuldt fokus.
@IbenChristiane @nicolaiofdk @lottelythje Jeg er old-school og kan godt lide at lave noget andet, mens jeg strikker. Jeg har endda testet et gammelt arvestykke - en krog man kan fæstne i lindingen på sin nederdel eller (i mit tilfælde) sit bælte, og så kan man have sit garnnøgle siddende på krogen så man kan strikke, mens man går!
Super-praktisk - men selvfølgeligt mest til når man strikker noget, der ikke kræver den store opmærksomhed.
-
@IbenChristiane @nicolaiofdk @lottelythje Jeg er old-school og kan godt lide at lave noget andet, mens jeg strikker. Jeg har endda testet et gammelt arvestykke - en krog man kan fæstne i lindingen på sin nederdel eller (i mit tilfælde) sit bælte, og så kan man have sit garnnøgle siddende på krogen så man kan strikke, mens man går!
Super-praktisk - men selvfølgeligt mest til når man strikker noget, der ikke kræver den store opmærksomhed.
@SorenMRiis @IbenChristiane @nicolaiofdk @lottelythje det kunne være spændende at se den i brug i praksis!