Sidder i s-toget og der er den sødeste buttede savlende baby et par sæder længere nede ...
-
Sidder i s-toget og der er den sødeste buttede savlende baby et par sæder længere nede ...
Og det er alt for sent i livet for mig at blive skruk, men jeg har jo vitterligt lyst til at gå hen og spørge om jeg må holde den baby, bare en lille bitte smule 🥹🫣
PS: Jeg er okay og afklaret med at jeg ikke har fået børn
️
Men babyer, ik' ... 🥹🥹🥹
-
Og det er alt for sent i livet for mig at blive skruk, men jeg har jo vitterligt lyst til at gå hen og spørge om jeg må holde den baby, bare en lille bitte smule 🥹🫣
️
Men babyer, ik' ... 🥹🥹🥹
@svedigtype Jeg kender det. Jeg er så heldig, at min bror har en baby. Ham (baby, ikke bror) må jeg godt låne.
-
@svedigtype Jeg kender det. Jeg er så heldig, at min bror har en baby. Ham (baby, ikke bror) må jeg godt låne.
@asbjornn Det er dejligt at have en lille låne-baby
️
-
️
Men babyer, ik' ... 🥹🥹🥹
@svedigtype Ja, de er vanvittigt nuttede! Man får sådan lyst til at gå hen og nive dem lidt i kinderne (det lyder forkert, men I ved hvad jeg mener)
-
@asbjornn Det er dejligt at have en lille låne-baby
️
@svedigtype Ja, masser nuttethed, uden at det går ud over min nattesøvn.
-
A anport@mastodon.social shared this topic