For at forsætte om hvor FUCKED politet er
-
For at forsætte om hvor FUCKED politet er.
I maj 2024 blev min telefon konfiskeret.
Den røg i Byret og så Landsret.Politiet fik lov gennem begge instanser til ransage min telefon og "skyrelaterede tjenester". Det var OK for mig, det var en tilståelses sag, og både min, og min advokats vurdering var at de kun havde tilladelse til at kigge materiale fra den pågældende dag.
Jeg stoppede selvfølgeligt med at bruge Onedrive og Google Fotos samme dag.
Og wtf, der er intet crime men intime pics. -
For at forsætte om hvor FUCKED politet er.
I maj 2024 blev min telefon konfiskeret.
Den røg i Byret og så Landsret.Politiet fik lov gennem begge instanser til ransage min telefon og "skyrelaterede tjenester". Det var OK for mig, det var en tilståelses sag, og både min, og min advokats vurdering var at de kun havde tilladelse til at kigge materiale fra den pågældende dag.
Jeg stoppede selvfølgeligt med at bruge Onedrive og Google Fotos samme dag.
Og wtf, der er intet crime men intime pics.Jeg er netop i sidste uge blevet oplyst af Anklagemyndigheden at ransagningskendelsen gælder endnu, og de ikke ved om de vill rejse en sag. Altså siden maj 2024 har de haft lov til at kigge med.
Jeg er PÅ med min advokat for det kan umuligt være lovligt.
Fuck politi. Fuck Anklagemyndigheden. Fuck autoriteter.
-
Jeg er netop i sidste uge blevet oplyst af Anklagemyndigheden at ransagningskendelsen gælder endnu, og de ikke ved om de vill rejse en sag. Altså siden maj 2024 har de haft lov til at kigge med.
Jeg er PÅ med min advokat for det kan umuligt være lovligt.
Fuck politi. Fuck Anklagemyndigheden. Fuck autoriteter.
Det er godt nok absurd, hvis det er lovligt