Der er endelig kommet ordentlige møbler til Storrumskontoret™️.
- 
Der er endelig kommet ordentlige møbler til Storrumskontoret
️. Det er meget bedre end det var, og jeg giver det nu en chance (men går også allerede kl 10 til en forelæsning og derfra hjem igen til online møder). - 
️. Det er meget bedre end det var, og jeg giver det nu en chance (men går også allerede kl 10 til en forelæsning og derfra hjem igen til online møder).@tanyakaroli Jeg er mislykkedes med at finde fordele ved storrumskontorer (udover den kortsigtede økonomiske side, lidt revisor er man vel altid...) - jeg har til gengæld fundet helt utrolig mange ulemper...
Pt sidder jeg på et trepersonskontor og det er virkelig en voldsom forbedring for min produktivitet og arbejdsglæde.
 - 
️. Det er meget bedre end det var, og jeg giver det nu en chance (men går også allerede kl 10 til en forelæsning og derfra hjem igen til online møder).@tanyakaroli fedt! Jeg tror ikke arbejdsgivere forstår hvor meget møbler og indretning betyder. Alle steder jeg har været, er så utroligt generisk indrettet... Minimums indsats betyder MEGET, stor indsats betyder mere.
 - 
@tanyakaroli Jeg er mislykkedes med at finde fordele ved storrumskontorer (udover den kortsigtede økonomiske side, lidt revisor er man vel altid...) - jeg har til gengæld fundet helt utrolig mange ulemper...
Pt sidder jeg på et trepersonskontor og det er virkelig en voldsom forbedring for min produktivitet og arbejdsglæde.
@tofticles I følge en chef ved kunden fra Helvede gav storrumskontorer "sådan en dejlig summende energi". Det må da være positivt, især hvis man er en af dem, der ikke skal sidde og koncentrere sig. @tanyakaroli
 - 
@tofticles I følge en chef ved kunden fra Helvede gav storrumskontorer "sådan en dejlig summende energi". Det må da være positivt, især hvis man er en af dem, der ikke skal sidde og koncentrere sig. @tanyakaroli
Jeg har ladet mig fortælle, at det er diskvalificerende for en leder, hvis de er -for- rolige.. og koncepter dannede pludselig et klart.. og virkelig tåbeligt.. billede.
 - 
@wolf for det meste er det oss' en gratis omgang for disse chefer, da de har deres eget stille kontor. Sådanne typer skulle selv prøve det bare en uge...
 & sorry for min rant 
   @tofticles @tanyakaroli - 
@wolf for det meste er det oss' en gratis omgang for disse chefer, da de har deres eget stille kontor. Sådanne typer skulle selv prøve det bare en uge...
 & sorry for min rant 
   @tofticles @tanyakaroli@aj42 Det lykkedes os at tvinge en af halvlederne(*) til at sidde på kontoret. Efter få dage lignede han noget, katten havde sjæbt ind. @tofticles @tanyakaroli
(*) Jeg insisterer på, at i min industri hedder det halvleder og ikke mellemleder.
 - 
@aj42 Det lykkedes os at tvinge en af halvlederne(*) til at sidde på kontoret. Efter få dage lignede han noget, katten havde sjæbt ind. @tofticles @tanyakaroli
(*) Jeg insisterer på, at i min industri hedder det halvleder og ikke mellemleder.
@wolf samme her, både forrige og nuværende arbejde.
Stedet jeg er nu er en blandet landhandel hvor jeg sidder på lille kontor med vores HR-dame mm. , regnskabsdame og studentermedhjælp; og det er hyggeligt, stille
  @tofticles @tanyakaroli - 
@wolf samme her, både forrige og nuværende arbejde.
Stedet jeg er nu er en blandet landhandel hvor jeg sidder på lille kontor med vores HR-dame mm. , regnskabsdame og studentermedhjælp; og det er hyggeligt, stille
  @tofticles @tanyakaroli@aj42
Afsporing af tråd.
Kun stille til du infører Linux
 - 
S suneauken@mastodon.world shared this topic