Hvad gør man, når man har pakket 60% af en lejlighed ned og så får en ubændig trang til kringle?
-
Hvad gør man, når man har pakket 60% af en lejlighed ned og så får en ubændig trang til kringle? Er gode dyr rådne?
Alternativt! Kan man jo improvisere og bruge en større flaske gløgg (ja, den er økologisk, vi er jo ikke monstre) som kagerulle, bruge standard sukker i stedet for perlesukker og så bare fylde efter med ekstra rosiner.
Følg mig for flere bageråd!
@tofticles da jeg var ung og fattig og ikke ejede en kagerulle, så brugte jeg en Absolut vodkaflaske i stedet som kagerulle. Fyldt eller tom
️ #prioriteter -
Hvad gør man, når man har pakket 60% af en lejlighed ned og så får en ubændig trang til kringle? Er gode dyr rådne?
Alternativt! Kan man jo improvisere og bruge en større flaske gløgg (ja, den er økologisk, vi er jo ikke monstre) som kagerulle, bruge standard sukker i stedet for perlesukker og så bare fylde efter med ekstra rosiner.
Følg mig for flere bageråd!
@tofticles ah, naturligvis er du også medlem af #TeamKringle
Det burde jeg have vidst. -
@tofticles ah, naturligvis er du også medlem af #TeamKringle
Det burde jeg have vidst.@infonauten Vi har badges og løbebreve!
-
@tofticles da jeg var ung og fattig og ikke ejede en kagerulle, så brugte jeg en Absolut vodkaflaske i stedet som kagerulle. Fyldt eller tom
️ #prioriteter@ondekvinde Synes det virkede ret godt med en fyldt - den ekstra vægt gjorde at jeg kunne koncentrere mig om at styre
. -
Stage one complete!
Lidt for meget mel den her gang, så den ende side klistrede ikke godt nok - når den er kølet kan det der er løbet knuses og bruges som pynt

-
Lidt for meget mel den her gang, så den ende side klistrede ikke godt nok - når den er kølet kan det der er løbet knuses og bruges som pynt

@tofticles Puha, den er nok ikke god, så. Jeg melder mig til at spise den for dig, så du ikke behøver udsætte dig selv for den slags.
-
@infonauten Vi har badges og løbebreve!
@tofticles og kringle, selvsagt!
-
@tofticles Puha, den er nok ikke god, så. Jeg melder mig til at spise den for dig, så du ikke behøver udsætte dig selv for den slags.
@holsta I sandhed en ven af folket!
(kan godt være du ikke skal vente for længe.. 🫣 )
-
@tofticles og kringle, selvsagt!
@infonauten I voldsomme mængder, ja!
-
@holsta I sandhed en ven af folket!
(kan godt være du ikke skal vente for længe.. 🫣 )
@tofticles @holsta Hold nu kæft, den smager godt

Kan klart anbefale at få din partner til at bage kringle