Hej #danskertrut 'sJeg er gået i gang med et NYT forsøg (#rabbithole hedder det vist nu)
-
Hej #danskertrut 's
Jeg er gået i gang med et NYT forsøg (#rabbithole hedder det vist nu).
Jeg vil forsøge mig med #QubesOS for at kunne:
1. Være endnu mere anonym på nettet
2. Lave en firma-container
3. Lave en sociale medier container
4. hvad der nu ellers giver mening containers.Jeg regner på forhånd med endnu flere grå hår, men jeg er ikke bange for en udfordring!
Ønsk mig held og lykke, og kom gerne med tips/råd/faldgruber. -
Hej #danskertrut 's
Jeg er gået i gang med et NYT forsøg (#rabbithole hedder det vist nu).
Jeg vil forsøge mig med #QubesOS for at kunne:
1. Være endnu mere anonym på nettet
2. Lave en firma-container
3. Lave en sociale medier container
4. hvad der nu ellers giver mening containers.Jeg regner på forhånd med endnu flere grå hår, men jeg er ikke bange for en udfordring!
Ønsk mig held og lykke, og kom gerne med tips/råd/faldgruber.Hvad mener du med "firma-container"?
Har kun lige skimmet denne side:
https://doc.qubes-os.org/en/latest/user/how-to-guides/how-to-organize-your-qubes.html
-
Hvad mener du med "firma-container"?
Har kun lige skimmet denne side:
https://doc.qubes-os.org/en/latest/user/how-to-guides/how-to-organize-your-qubes.html
@mjack
Man kan vist isolere forskellige Qubes (det jeg kalder containere) så jeg f.eks.har en til arbejde.. der laver jeg så kun arbejdsrelaterede ting. Det er så helt adskilt fra min private brug, og kan så deles op i flere qubes som f.eks. 1 til sociale netværk.og til diverse netforbrug... som jeg forstår det. Ved nok ikke meget mere end dig på nuværende tidspunkt
-
@mjack
Man kan vist isolere forskellige Qubes (det jeg kalder containere) så jeg f.eks.har en til arbejde.. der laver jeg så kun arbejdsrelaterede ting. Det er så helt adskilt fra min private brug, og kan så deles op i flere qubes som f.eks. 1 til sociale netværk.og til diverse netforbrug... som jeg forstår det. Ved nok ikke meget mere end dig på nuværende tidspunkt
-
B bettina@mastodon.nu shared this topic