Kommer tilbake til internett etter noen dager vekk og det jeg ser er kanada (bra) og rasister i akademia (dårlig).
-
Kommer tilbake til internett etter noen dager vekk og det jeg ser er kanada (bra) og rasister i akademia (dårlig).
Men jeg vil gjerne fokusere på at jeg fikk nybakt eplekake med krem til frokost i dag. Som jeg tror er den mest effektive kuren mot bakrus jeg noensinne har opplevd. -
Men jeg vil gjerne fokusere på at jeg fikk nybakt eplekake med krem til frokost i dag. Som jeg tror er den mest effektive kuren mot bakrus jeg noensinne har opplevd.Når folk fra UTLANDET spør deg om du kan lage tradisjonell norsk mat må du bare skippe fårikål og slikt, det vi har i dette landet er kakebord som konkurranseidrett.
Finn fram fyrstekake, kvæfjord og eplekake. Klippekrans. Boller med NOK smør. Hvor fiklete småkaker sa du? Vi kan fikle småkaker. -
Når folk fra UTLANDET spør deg om du kan lage tradisjonell norsk mat må du bare skippe fårikål og slikt, det vi har i dette landet er kakebord som konkurranseidrett.
Finn fram fyrstekake, kvæfjord og eplekake. Klippekrans. Boller med NOK smør. Hvor fiklete småkaker sa du? Vi kan fikle småkaker.Da jeg gifta meg hadde jeg selvfølgelig kampsporten "kakebord" og de stakkars skottene til stede lurte på om de "måtte smake på alle".
Nei. Dette er bygda. Dette er alvor. Dette er ultimate showdown of ultimate destiny. -
Da jeg gifta meg hadde jeg selvfølgelig kampsporten "kakebord" og de stakkars skottene til stede lurte på om de "måtte smake på alle".
Nei. Dette er bygda. Dette er alvor. Dette er ultimate showdown of ultimate destiny.@odarygh.bsky.social Eg ser ditt generisknorske «kakebord» og høgnar med «sunnmørsk kakebord». Eg var i ein dobbelkonfirmasjon ein gong, det var ikkje langt unna éi kake per gjest.